Achizitie publica - Servicii de telefonie fixa pentru DGFP Brasov si unitatile fiscale subordonate
Detaliu pentru invitatia numarul 341149
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341149/18.12.2012
Denumire contract: Servicii de telefonie fixa pentru DGFP Brasov si unitatile fiscale subordonate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4317495, Adresa: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Telefon: +40 268308434, Fax: +40 268547730
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL Autoritatii Contractante, BRASOV, STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, camera 402, etaj IV, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268308434, fax: +40 268547730
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de telefonie fixa pentru DGFP Brasov si unitatile fiscale subordonate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de telefonie fixa pentru DGFP Brasov si unitatile fiscale subordonate
II.1.6) CPV: 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 923 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
DA = 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: potrivit prevederilor art .90, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O UG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDovada ca nu a fost condamnat in ultimii 5(cinci) ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participari la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani;1.Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere - formular 2 sectiunea III ?Declaratie privind eligibilitatea?(Documentul mentionat este obligatoriu si va fi prezentat in original).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si 182 din Ordonanta de urgenta nr. 34/20061. Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181 din O.G.34/2006, formular nr.3 sectiunea III referitor la: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c), c1), d) si e)din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata si care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.3. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat la pct. 2, 3 si 4 aceste documente in copie simpla.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din O.G.34/2006, formular nr. 4 sectiunea III conform anexei Ordinului ANRMAP 314/2010, original.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepandenta (formular nr. 5 sectiunea III, la prezenta documentatiei de atribuire), original.7. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr . 6 sectiunea III, la prezenta documentatiei de atribuire), original (atat subcontractantii cat si tertii sustinatori, daca este cazul, vor prezenta ac declaratie).Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) conform Ordinului nr. 170 al ANRMAP publicat in MOf nr. 328 din 15 mai 2012 sunt: - director executiv DGFP Brasov, ec. Lucian Voinescu- director executiv adjunct DGFP Brasov, ec. Dumitru Ion-Dumitrescu- sef birou financiar contabil DGFP Brasov, ec. Olimpia Stoia- sef birou financiar contabil Activitatea de Trezorerie Brasov, ec Lucia Tataru- sef serviciu juridic DGFP Brasov, consilier juridic Andreea Stan- consilier superior Compartimentul Achizitii Publice, ec. Ioan Pelin- director executiv adjunct AFP Brasov ec. Ilie Jean presedinte comisie licitatie- sef AFP Sacele ec Baiu Stefan membru comisie licitatie- sef serviciu administrativ, sing. Cosgarea Nicolae, membru comisie licitatie- sef serviciu trezorerie, ec. Bazarea Dragos, membru comisie licitatie- serv. juridic, consilier juridic Toma Mihaita, membru comisie licitatie- comp. achizitii publice, expert principal ec. Ionel Nechita, secretar comisie licitatie- MFP-ANAF Presedinte ANAF dl. Serban Pop- MFP-ANAF Secretar general, dl.Octavian Deaconu- MFP-ANAF Directia Generala Economica, director general Narcisa Vladeanu- MFP-ANAF Directia de Buget si Contabilitate Interna, director Paul Soviani- MFP-Directia Generala Trez si Contab Publica, director general Valentin Mavrodin- MFP-Directia General Trez si Contab Publica, director general adjunct Simona Forsea Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Art. 183 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePentru persoane juridice romane: - Se va prezenta Certificatultip emis de ANCOM, privind calitatea de furnizor de retele sau de servicii de comunicatii electronice a operatorului economic in copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.- Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit (sa aiba corespondent in codul CAEN), nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie simpla.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 2Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata legalizata a acestora in limba romana.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatia economico-financiara Solicitat :1. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani ( 2009, 2010 si 2011)? Formular nr. 7 sectiunea III la prezenta documentatie; CMA a op ec sau membriilor asocierii, in dom de activ af contract ce urmeaza a fi atribuit, pe ultimii 3 ani treb sa fie cel putin egala sau mai mare decat 98.000 lei, exclusiv TVA. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.2. Bilanturile cont af ex. finan 2009, 2010 si 2011, vizate si inreg de organele comp. sau alte doc doveditoare. Bilanturile/documentele vor fi prezentate in copie certif cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, documentatia fiind atasata prezentei Invitatii de Participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 12:59