Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de telefonie fixa si mobila


Detaliu pentru invitatia numarul 343891
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Transporturilor
Numar invitatie: 343891/15.03.2013
Denumire contract: Servicii de telefonie fixa si mobila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul TransporturilorCod fiscal: 13633330, Adresa: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +040 0213196156, Fax: +40 0213196199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 0750032212, fax: +40 0213196141, persoana de contact: Andreea Andrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul MT, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de telefonie fixa si mobila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurareaserviciilor de telefonie fixa (convorbiri intrajudetene, interjudetene, internationale si in reteaua de telefonie mobila) Ministerului Transporturilor si Infrastructurii in sediul din cladirea Palat CFR, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, asigurarea serviciilor de telefonie mobila prin reteaua proprie (cu acces in toate retelele de telefonie fixe si mobile, acces roaming, acces internet) si prin sistemul de telefonie fixa interioara al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii in sediul din cladirea Palat CFR, B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a se incheia pentru anul 2013 (9luni) este de 302.419, 53 lei, iar in cazul aplicarii art 6 din HG 925/2006 (prelungirea cu 3 luni)in anul 2014, valoarea estimata totala a contractului este de 403.226 lei. Mentionam ca valoarea pentru 9 luni, respectiv 302.419, 53 este valorea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele depuse . Valorea maxima de 403.226 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valorea posibilelor suplimentari. La elaborarea ofertelor financiare se va tine cont doar de valorea pentru 9 luni 302.419, 53 leiOptiuni: Aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 419.53 - 403, 226 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.048 lei Modul de constituire: potrivit prevederilor art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului 10. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata., ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul depunerii unei oferte in asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.024 lei conform prevederilor art. 278.1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.nr.925/2006.In cazul in care ofertantul constituie instr. de garantare in alta moneda decat in lei, echivalenta cursului de schimb lei/euro va fi cea afisata de BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, exclusiv TVAModalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea ? (Formularul nr. 1, ) semnata de catre reprezentantul autorizat.- Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B ? (inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl Relu Fenechiu, dl. Septimiu Buzasu, dl. Cristian Ghibu, dl. Tiberiu Barbuletiu, dna. Mariana Ionita, dna. Bianca Catinean, dna. Corina Irimescu, dna. Liliana Musat, dl. Petre Neacsa, dna. Steluta Camelia Busioc, dl.Tache Sorin Gherhes, dna. Laura Puscasu- Declaratie privin calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr. 12- Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul consolidat al statului (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul consolidate al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », potrivit prevederilor Codului Fiscal Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Informatiile cuprinse in certificat treb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contr. treb sa aibe corespondent in codul CAEN di certif constatator emis de ONRCOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani2010, 2011, 2012 de cel putin 604.839 LeiSe vor prezenta Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala a ofertantului pentru anii 2010, 2011, 2012 Formularul nr. 3.Cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RONAnul 2012:1 euro = 4, 4560 RONIn acest sesn op.ec vor prezenta doc relevante in sustinerea indeplinirii cerintei priv cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similaraa. Se va prezenta Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani de catre ofertant, formularul 4b. Se va prezenta Fisa de informatii privind experie sim ? Form 5 pentru contractul ce se doreste a fi prezentate drept experienta similara.Oftrebuiesa faca dovadaca a prestat servde telefonie fixa si mobila, in cadrul unui contractcu o valoarede minim 302.419 lei, in ultimii 3 anii, calculatipana la data limita depunerii ofertelor. Se vor prezenta documente justificative/certificate/recomandari emide de catre beneficiar din care sareiasa cerinta minima Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnaturareprezentantului legal al operatorului economic care a depus oferta.Pentrucalculul valorii mentionata mai susPtr calcululvalorii mentionata mai sus, exprimata in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BN RAnul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RONAnul 2012:1 euro = 4, 4560 RON, Ofertantul va completa formularul 6, privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluia. Ofertantul va asigura un manager de contract / responsabil contractCerinte minimapentru manager/responsabil contract: - Experientain coordonarea din pozitia de manager/responsabil contract incel putin un contract de servicii de telefonie fixa si mobila . Se va completa Formularul6A pentrumanagerul de contractb.o persoana de suport dedicata pentru a asigura o buna gestionare a contractului. Se va completa Formularul6A pentrupersoana desemnata Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant, conform ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer