Achizitie publica - servicii de telefonie mobila
Detaliu pentru invitatia numarul 325136
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325136/27.04.2012
Denumire contract: servicii de telefonie mobila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: AURELIA PASCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078880, persoana de contact: AURELIA PASCARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 42
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de telefonie mobila pentru o perioada de 42 luni
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 210.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP 9464 LEI. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie prin depunerea la casieria CCR a sumei in numerar, sau virament bancar / instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus. Este recomandabil sau de preferat ca GP sa fie emisa de o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Declaratie - FORMULARUL nr. 2Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Pufan George ? Secretar general- Mitroi Monica - director economicComia de evaluare- Pascaru Aurelia ? presedinte- Oprea Laura ? membru- Marza Florentina ? membru- Hubati Valentina ? membru- Moise Emilia ? membru- Deme Atila ? membru- Seitan Raluca ? membruCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Declaratie: completarea FORMULARULUI nr. 3Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Declaratie completata conform FORMULAR nr. 4NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 4Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - Completarea si prezentarea FORMULARULUI nr. 5Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor bugetare. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care rezulta apartenenta / inregistrarea sa la aceste institutii si prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus). Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane juridice straine. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrasul de bilant la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competenteIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati respectiv 2011, 2010, 2009, Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico - financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Aria de acoperire la nivelul teritoriului trebuie sa fie de minim 85% din suprafata Romaniei, incluzand toate orasele si localitatile importante, precum si drumurile nationale. Trebuie precizata data la care s-au facut masuratorile. Aria de acoperire la nivelul populatiei, in procente trebuie sa fie minim 90%., Cerinta nr. 2Cerinta nr. 3 Acoperirea 3G outdoor cu viteza de peste 5Mb trebuie sa fie de minim 50% din localitatile din tara. Pentru serviciile ofertate 3G trebuie sa existe licenta emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii - ANCOM, conform OUG nr. 79/2002 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul 273/2004 al ministrului comunicatiilor, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 3 Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte/partile relevante din contracte (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), in valoare totala de minim 109.000 lei fara TVA, avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele supuse achizitiei, insotite de recomandari semnate si stampilate, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale. Se va completa Fisa de informatii privind experienta similara conform FORMULARUL nr. 8. Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv, SR EN ISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 15:33