Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de telefonie mobila


Detaliu pentru invitatia numarul 357494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Numar invitatie: 357494/13.02.2014
Denumire contract: Servicii de telefonie mobila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0748886507, Fax: +40 0213151597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CAMPINEANU, NR. 11, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 01031, telefon: +40 213110146/+40 213151297-1184, fax: +40 213151297
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CAMPINEANU, NR. 11, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 01031, telefon: +40 213110146/+40 213151297-1184, fax: +40 213151297
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Respectarea solicitarilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata).a) Cuantumul garantiei de participare: 9, 400.00 leib) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4, 250.40 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei), cf. art. 278^1, alin 1, lit b)c)Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 ? formularulnr. 12ATENTIE : Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Contul de garantii al Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna este RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Directia deTrezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.Cont: RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, fara TVA; 3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 89 alin. (1), coroborat cu art.90 alin.1 din H.G. nr. 925/2006.4. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Niveluri specifice minime necesare: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratia privind eligibilitatea Se va completa Formularul nr.1 ? cerinta obligatorieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181din O.U.G. 34/2006 Se va completa Formularul nr.2 ? cerinta obligatorieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. 34/2006 Se va completa Formularul nr.10 ? cerinta obligatorieIn sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul: Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Ioan Oprean, Florin Stefan Cojocaru, Cristina Persinaru, Elena Tuchiu, Relu Adam, Sorin Randasu, Mariana Lupu, Mihai Chelaru, Dumitru Oprescu, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Mihai Bardean, Viorica Baicescu, Cristian Deaconu, Ana Aldea, Costin Cocea, Laurentiu Cercel, Dragos Stefan Francu.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, emise de organismele fiscale si locale abilitate din care sa rezulte plata obligatiilor fiscale? cerinta obligatorie.Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si vor avea mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila societatii.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/ 2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea cererii de oferta.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ord.nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. Se va completa Formularulnr. 3 ? cerinta obligatorie Persoane juridice/ fizice romane Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie, cu mentiunea ?Conform cu originalul? ? cerinta obligatoriePersoane juridice/fizicestraineOrice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana ? cerinta obligatorie pentru persoanele juridice/fizice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiaraInformatii cu privire la cifra de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Bilantul contabilla data de 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrate la organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor., b) Experienta similara: se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare., Informatii privindcapacitatea profesionala- Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. indeplinirea in bune conditii a contractului de achizitie cel putin o persoana cu experienta de minim 6 luni in domeniul serviciilor de telefonie mobila.Declaratia trebuie insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului. Certificate sau documente care sa ateste conformitatea cu specificatiile tehnice, prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor ? cerinta obligatorieDocumente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii in conformitate cu seria de standardizare ISO 9001:2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen portare/conectare terminale existente in retea
10
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer