Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de telefonie mobila, fixa si internet


Detaliu pentru invitatia numarul 338277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Numar invitatie: 338277/25.10.2012
Denumire contract: Servicii de telefonie mobila, fixa si internet
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 31.10.2012 12:32)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: erori cu privire la factorul de evaluare si caietul de sarcini
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4 Bucuresti, bucuresti, Romania, cod postal: 041334, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de telefonie mobila, fixa si internet
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: asigurarea de servicii de telefonie mobila, telefonie fixa, fax, telefonie speciala de tip tel verde, serviciu personalizat de transmitere mesaje text, servicii de internet si VPN MPLS, pentru toate locatiile din subordinea DGASPC sector 4
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 058.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11281, 06 lei. Constituirea garantiei de participare se constituie conform art. 86 alin 1 din HG nr. 925/2006(Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire). Neconstituirea garantiei pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii incadrati conform legii in categoria IMM garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. In conformitate cu OUG 34/2006 art. 2781, alin.1, lit b) in cazul in care este depusa o contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4200 lei + 0, 1% din valoarea estimata a acordului cadru in total de 4344, 06 lei. Perioada de valabilitate a garamtiei este de 60 zile care se raporteaza la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu euro este de 1 euro=4, 5754 lei la data de 24.10.2012
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.12 A din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.12 B din Sectiunea III.Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Mircea Horatiu Nicolaidis - director general2. Luminita Negoita - director economic3. Cristinel Mititelu - sef serviciu achizitii publice4. Stela Popescu - referent serviciu achizitii5. Florentina Niculescu - referent specialitate serviciu achizitii publice6. Florea Ionut - sef serviciu Sisteme Informatice7. Consiliul Local al Sectorului 4 constituit legal la data de 20.06.2012 prin HCL nr. 3/20.06.2012 avand urmatoarea componenta: BALUTA DANIELCIULACU VICTORIACOMANESCU JEAN VALENTINDELEGEANU DAN-BOGDANDIACONU GHEORGHITADIACONU MIHAI-BOGDANDRAGAN ROMEO IONELGEORGESCU MIHAIGIUGLEA FLORIANHUIDU FLORINIONESCU ALEXANDRU-SILVIUIONESCU-DE JUAN DECEBAL-DANMUNTEAN IOAN-MIRCEANAE ANCA MARIANEGRESCU MARIANA-CARMENPETCU MARIANPOPESCU ALEXANDRU LEONTE ? VICEPRIMARPOPESCU MARIAN RADUPOPESCU VIOREL DANPRICEA DORINPUIU FLORIANSPIRIDON STEFANSTOIAN GHIOCEL?DANIELTEBESOI DANIELATOMA VERONICAVARTEJARU NICOLAEZARA OVIDIU DUMITRU4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Persoane juridice/fizice romane: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. B.2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Se va prezenta ultimul bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri completata in fisa de informatii generale se impune ca cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani, aceasta fiind cel putin in valoare de 188019, 28 ( Ve a celui mai mare contract subsecvent X 2), cursul mediu anual lei/valuta fiind in 2009 - 4, 2373, 2010 - 4, 2099, 2011 - 4, 2379, comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandare/recomandari, Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani Se solicita prestarea in ultimii 3 ani a unuia sau mai multor contracte similare ( de la autoritati contractante ori de catre clientul privat beneficiar) confirmate, ( cf. art 188 alin 2 din OUG 32/2006 a caror valoare fiind de cel putin 94009, 64 lei, (valoare ce reprezinta valoarea celui mai mare contract subsevent)., Informatii privind subcontractantii/asociatii Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
1, 110
Descriere: Evaluarea economica se realizeaza in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, conform subfactorilor de evaluare specificati: B.2.a) Telefonie Mobila; B.2.b) Telefonie Fixa; B.2.c) Fax prin E-mail; B.1.d) TelVerde; B.2.e) SMS Special; B.2.f) Internet si Date. Metoda de calcul pentru fiecare subfactor este specificata in caietul de sarcini. Punctajul maxim al ofertei economice este determinat prin cumularea punctajelor pe ficare subfactor. Punctajul maxim pe evaluarea economica este de 820 puncte, la care se adauga 290 pct suplimentare. Ponderea ofertei economice in caclului final al ofertei este de 60%. Ponderea ofertei economice in caclului final al ofertei este de 60%.Punctajul final al ofertei castigatoare este determinat prin formula: P Total = E * 60% + T * 40%.
Oferta Tehnica
740
Descriere: Evaluarea tehnica se realizeaza in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, conform subfactorilor de evaluare specificati: B.1.a) Telefonie Mobila; B.1.b) Telefonie Fixa; B.1.c) Fax prin E-mail; B.1.d) TelVerde; B.1.e) SMS Special; B.1.f) Internet si Date. Metoda de calcul pentru fiecare subfactor este specificata in caietul de sarcini. Punctajul maxim al ofertei tehnice este determinat prin cumularea punctajelor pe fiecare subfactor. Punctajul maxim pentru un subfactor evaluat este de 100 puncte. Suplimentar, pe fiecare subfactor, se va puncta existenta unor servicii cu: B.1.a) - 40pct; B.1.b) - 20pct; B.1.c) - 20pct; B.1.d) - 20pct; B.1.e) -20pct; B.1.f). -20pct.Punctajul maxim pe evaluarea tehnica este de 600 puncte (100 pc/subfactor * 6 subfactori), la care se adauga 140 pct suplimentare. Ponderea ofertei tehnice in caclului final al ofertei este de 40%. Punctajul final al ofertei castigatoare este determinat prin formula: P Total = E * 60% + T * 40%.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer