Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de telefonie mobila si internet mobil


Detaliu pentru invitatia numarul 356039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 356039/25.11.2013
Denumire contract: Servicii de telefonie mobila si internet mobil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr. 5, Camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de telefonie mobila si internet mobil
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de telefoniemobila si internet mobil. Cantitatiile minime si maxime pentru acordul cadru si pentru un contract subsecvent sunt cele de mai jos: Denumire serviciiUMCantitate estimataAcord cadruContract subsecventMinimMaximMinimMaximA. Trafic national1. - Convorbiri in retele mobile nationale minut300.000, 600.000, 150.000, 300.0002. - Convorbiri in grup (netaxabil) minut100.000, 200.000, 50.000, 100.0003. - Convorbiri in retele fixe(netaxabil) minut20.000, 40.000, 10.000, 20.0004. - Mesaje scurte (SMS) in ( t bil)buc.10.000, 20.000, 5.000, 10.0005. - Mesaje scurte (SMS) in afara grupului buc.40.000, 80.000, 20.000, 40.0006. -Trafic GPRS MB100.000, 190.000, 50.000, 100.000B. Trafic international1. - Convorbiri in retele mobile zona UE minut6.000, 12.000, 3.000, 6.000, 2. - Convorbiri in retele fixe zona UE minut300, 600150, 300, 3. - Mesaje scurte (SMS) buc.2.000, 4.000, 1.000, 2.000C. Trafic in Roaming1. - Convorbiri in Roaming minut4.000, 8.000, 2.000, 4.0002. - Convorbiri din Roaming minut8.000, 16.000, 4.000, 8.0003. - Mesaje scurte (SMS) buc.3.000, 6.000, 1.500, 3.0004. -Trafic GPRS MB5.000, 10.000, 3.000, 5.000D. Internet mobil1. - Abonament internet mobil Buc.50, 100, 50, 100
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 10.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa sau renunta la contestatia depusa autoritatea contractanta va retine din garantia de participare un cuantum conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta leu/ valuta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr 1Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1.Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului/acordului cadru de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta). Se va completa Formular nr. 2 sau cazier judiciar al companieiPrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, se va completare Formular 3.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, si din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta. Se va completa Formularul nr.4In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conf. art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art. 69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/ 15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul - aferente prezentei proceduri, sunt: 1.Borboly Csaba - presedinte2.Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3.Petres Sandor ? vicepresedinte4.Egyed Arpad ? secretar judet5.Szabo; Barna ? administrator public, si consilierii judeteni: 6.Ambrus Sandor7.Barti Tihamer8.Becze Istvan9.Bege Karoly10.Bende Sandor11.Benyovszki Lajos12.Bíro; Barna Botond13.Burus-Siklo;di Botond14.Csillag Peter15.Csutak Maria Magdolna16.Danguly Ervin17.Ferencz Salamon Alpar Laszlo;18.Incze Csongor19.Magyari Vencel20.Marcu Raducu Ioan21.Orosz-Pal Levente22.Palffy Domokos23.Pop Adrian24.Proca Ion25.Racz Arpad26.Rafain Zoltan27.Salamon Zoltan28.Sandor Barna29.Sebestyen Csaba Istvan30.Sorban Attila31.Szentes Antal32.Thamo; Csaba Zsolt Bela33.To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: 1.Balint Andras ? director executiv2.Csato; Erzsebet - consilier3.Gergely Olga - consilier4.Gergely Andrea - consilier5.Gergely Maria - consilier6.Lakatos Zsolt - consilier7.Barabas Arpad - consilier8.Mihaly Emeric - consilierDIRECTIAGENERALAADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA1.Romfeld Maria Magdolna ? director general2.Zo;lya Zoltan - sef serviciu3.Do;sa Szilard ? director general adjunct4.Vagassy Alpar - consilier juridic5.Virag Ferenc - consilier juridic6.Tulbure Irina - consilier juridic7.Csaszar Istvan ? consilier juridic8.Salamon Boro;ka - consilier juridicDIRECTIA GENERALA MANAGEMENT1.Andras Csilla ? consilier2.Farkas Tamas ? consilierDIRECTIA GENERALA PATRIMONIU1.Birta Antal ? director general2.Mathe Arpad - consilier3.Bara Lenuta - consilier4.Kovacs Zoltan - consilier5.Bardo;cz Maria - consilier6.Petroni Zsolt ? consilier7.Ambrus Imre ? sef serviciu8.Baricz Gergely ? referentDIRECTIA GENERALAECONOMICA1.Bíro; Emese ? director general Se solicita prezentareaurmatoarelor documente: Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de ORC, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor-Autorizatie de functionare sau altele echivalentePersoane juridice/fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalInformatiile prezentate in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraSe solicita: completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale, cu privire la media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va ia in calcul cursul mediu anual lei/valuta practicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita: completarea Formularului nr. 6 ? ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in prestarea de servicii similare la nivelul a cel putin unui contract. Se pot prezenta si contracte in derulare in cadrul carora sa demonstreaza ca s-au prestat servicii similare celor ce se achizitioneaza prin prezenta procedura de atribuire.Documente de confirmare: - lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ce va fi insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr -o declaratie a operatorului economic, Cerinta 2Informatii privind subcontractantii (daca e cazul).Se va completa Formularul nr. 9 (numai in cazul subcontractarii).Se va prezenta acordul subcontractantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma (si procentual)., Cerinta 3Informatii privind asociatii (daca e cazul).Se va completa un acord de asociere (Formularul nr. 9A ? numai in cazul asocierii). Standarde de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatiipentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer