Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de telefonie mobila si transmisie de date


Detaliu pentru invitatia numarul 342666
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Numar invitatie: 342666/13.02.2013
Denumire contract: Servicii de telefonie mobila si transmisie de date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de telefonie mobila si transmisie de date
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita prestarea de Servicii de telefonie mobila si transmisie de date, in conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice din caietul de sarcini, dupa cum urmeaza: Estimarea cantitatilor minime si maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe intreaga perioada de derularea acordului-cadru: Cantitatile minime si maxime ale serviciilor care vor fi achizitionate pe durata intregului acord- cadru sunt urmatoarele (detalierea este prezentata in caietul de sarcini): I.Servicii de telefonie mobila de voce, pentru un numar minim de 90 abonamente si un numar maxim de 200 abonamente, pentru o perioada de prestare de24 luni.II.Servicii de transmisii de date pentru statiile de lucru portabile, pentru un numar minim de 50 si maxim de 200 echipamente compatibile Windows XP, Windows Vista, Windows 7, pentru o perioada de prestare de 24 luni.III.Servicii de transmisii de date internet pe mobil pentru un numar minim de 30, si maxim de 100 de utilizatori pe baza de abonament lunar cu trafic national inclus, pentru o perioada de prestare de 24 luni.IV.Servicii de date tip Blackberry pentru un numar de minim 1 si maxim 4 abonamente, pentru o perioada de prestare de 24 luni.- Estimarea cantitatilor minime si maxime de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitatile minime si maxime ale serviciilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru sunt urmatoarele: I.Servicii de telefonie mobila de voce, pentru un numar minim de 90 abonamente si un numar maxim de 150 abonamente.II.Servicii de transmisii de date pentru statiile de lucru portabile, pentru un numar minim de 50 si maxim de 150 echipamente compatibile Windows XP, Windows Vista, Windows 7.III.Servicii de transmisie de date internet pe mobil pentru un numar minim de 30, si maxim de 70 de utilizatori pe baza de abonament lunar cu trafic national inclus.IV.Servicii de date tip Blackberry pentru un numar de minim 1 si maxim 3 abonamente.
II.1.6) CPV: 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 392 - 116, 544 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.000 lei, (sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare) valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma 4.291, 08 lei.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune scanat in SEAP, la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie bancara sau prin polita de asigurare, aceasta va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi scanata si incarcata si in SEAP la sectiunea Documente de calificare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte in parte. Tertul sustinator va completa declaratia in conformitate cu formularul F031 pentru tertul sustinator din sectiunea formulare.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes, Aurel Pana, Cornelia Lazarescu, Alexandru Stancu, Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Oana Enciu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru, Mihaela Marinescu, Adrian Stefan.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Nota : Pentru persoanele juridice straine: a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara deorigine sau in tara de rezidenta.b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.Se va completa si prezenta Formularul F04 din sectiunea Formulare.- Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara. Se solicita prezentarea unei liste, conform Formular F05, cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari.Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare. Cerinta nr. 1Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent. Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor ;Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer