Achizitie publica - servicii de telefonie publica
Detaliu pentru invitatia numarul 356629
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356629/18.12.2013
Denumire contract: servicii de telefonie publica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Liliana Dinut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, sala de consilui, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de telefonie publica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de telefonie fixa si servicii auxiliare pentrupentru sediul central si sediile secundare ale Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice pentru o durata de 24 luni .
II.1.6) CPV: 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 074.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea fara TVA a acordului cadru, respectiv 4761, 48 lei. Perioada de valabilitate a acesteia va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original2)Virament bancar confirmat de banca emitenta pana la data si ora stabiliata pentru deschiderea ofertelor. Plata se face in contul Autoritatii Contractante: RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CIF 16335444 deschis la ATCPMB 3)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.3) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17 (dupa caz). In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 2380.74 lei, in conformitate cu prevederile art. 278'1 din OUG nr. 34/2006.Atentie! In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei echivalenta leu/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de de 10 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise inlegatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB- Ministru, Marius Nica-Secretar General, Dragos Ionut BANESCU- Secretar General Adjunct, Carmen Tinta- Director, Speranta Ionescu-Director, Mario Daniel Soare -Director, Sebastian Tanase-sef serviciu achizitii, Liliana Dinut-consilier, Oana Covasan?consilier, Tiberia Rus ? consilier, Victoria Popovici? consilier, Dragos Cristian Vlad ? consilier, Valentin Alexandru Toc ? consilier.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare acertificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularul nr. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare -Formularul nr. 4, In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie ?conform cu originalul? conform art.5 din ordinul 509/2011 al ANRMAP. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Autoritatea contractanta solicita ca media globala a cifrei de afaceri pentruultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 238.074, 04 lei.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat fie de BNRpentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea, informatii privind sustinatorul, Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are o experienta relevanta in domeniul solicitat. Valoareacumulata a serviciilor prestateva fi de cel putin 119.037, 02 lei. pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicatde BNRpentru fiecare an in parteSe vor prezenta in acest sens copii ale documentelor relevante Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent sau orice alteprobe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Certificarea standardului ISO 14001 in domeniul protectiei mediului sauechivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau orice alte probesau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
componenta tehnica
14
Descriere: C1.Durata de instalare si punere in functiune centrala si retea interioara sediu MMSC (ore)
C2Durata de instalare si punere in functiune linii telefonicesedii OI-uri (ore)
12
Descriere: componenta tehnica
C3Durata de instalare si punere in functiune centrala si retea interioara sediu MMSC ? AM POS (ore)
14
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 16:37