Achizitie publica - SERVICII DE TELEFONIE SI DE TRANSMISIE DE DATE
Detaliu pentru invitatia numarul 321065
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321065/01.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE TELEFONIE SI DE TRANSMISIE DE DATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online, SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TELEFONIE SI DE TRANSMISIE DE DATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de telefonie fixa, de transmisie de date si de telefonie mobila- acord cadru pe odurata de 24 luni.
II.1.6) CPV: 64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 9300 RON Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenullimita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se vor specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele (Formularul 7)Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele (Formularul 9)In conformitate cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din acesta valoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular1)Incadrarea in situatiaprevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181Declaratie pe proprie raspundere(Formular2)Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181lit.a), lit.c)1 silit.d)dinO.U.G.nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca estecazul.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Formular 3 In conformitate cu Ordinul ANRMAP314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.20104. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 4)Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Membri comisiei de evaluare oferte: Mircea GORDAN , Sorin ROTOIU, Ferenc VIKTOR 2.Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: RECTOR Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMIC Ec.Crina Maria Gherlea, Avizat Juridic-Jr.AncaBULMACI(Formularul8) Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Autorizatia de prestare a serviciilor de telefonie fixa/mobila se solicita Autorizatia de prestare a serviciilor de telefonie fixa/mobila pe teritoriul Romaniei, emisa de ANRCTI (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei)Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 7 Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulatevor confirma lista a prestarilor de servicii similare in valoare de minim 234000leiValorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Se solicita o declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut de obligatiunile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii Informatii privind asigurarea calitatii serviciilorCerinta minima: Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Cerinta minima: Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al securitatii informatiei pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 27001/2005 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 13:23