Achizitie publica - Servicii de tip LN1 la Instalatie de aer comprimat
Detaliu pentru invitatia numarul 322906
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322906/28.03.2012
Denumire contract: Servicii de tip LN1 la Instalatie de aer comprimat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Ana Gyorgy
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr.20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa, etaj II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tip LN1 la Instalatie de aer comprimat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea periodica si repararea dupa caz a compresoarelor de aer instrumental si de serviciu.
II.1.6) CPV: 50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 221 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3444 lei, cel putin valab of (90zile), art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006;art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei;
-art.278, 1-OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contest: 1722, 21 lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, confirmate prin prezentarea unor recomandari emise sau contrasemnate de beneficiar.Se va prezenta fisa privind experienta similara insotita de o recomandare/ certificare de buna executie din partea beneficiarului. Se vor prezenta : numele beneficiarului si datele de identificare ale acestuia- adresa, telefon, fax-, numar contract, data inceperii si data finalizarii contractului, descrierea serviciilor prestate in cadrul contractului.Cerinta minima de calificare: Ofertantii sa faca dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare de intretinere/reparatii la compresoare de aer instrumental (fara ulei) de tip Atlas Copco, desfasurate pe o perioada de cel putin 12 luni., Cerinta nr.2- Informatii privind asigurarea cu personal de specialitateOfertantii vor prezenta o declaratie privind personalul de conducere si personalul de specialitate asigurat pentru indeplinirea contractului care sa aiba pregatire profesionala corespunzatoare pentru categoriile de lucrari pe care le efectueaza.Pentru personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului se vor prezenta CV-uri din care sa rezulte pregatirea profesionala si specializarile acestora precum si experienta in realizarea de servicii de intretinere/reparatii la compresoare de aer instrumental (fara ulei) de tip Atlas Copco., Cerinta nr.3- Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii vor incheia contracte de servicii, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta., Cerinta nr. 4 - Informatii privind asocierea Se va prezenta in original, Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie, semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001., Ofertantii vor face dovada ca au implementat/ sunt in curs de implementare a unui sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele din standardul ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din fisierele atasate prezentei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 16:08