Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tiparire imprimate cu regim special personalizate si implicuire


Detaliu pentru invitatia numarul 355817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Numar invitatie: 355817/18.11.2013
Denumire contract: Servicii de tiparireimprimate cu regim special personalizate si implicuire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. NOVA APASERV S.A. BotosaniCod fiscal: RO26161230, Adresa: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Botosani, Telefon: +40 0374106800, Fax: +40 0374106803
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Onicescu nr.3, Botosani, Registratura, etaj 3, Botosani, Romania, cod postal: 710117, telefon: +40 374106807/ +40 331711807/ +40 374106800/ +40 331711800, fax: +40 374106807/ +40 331711807/ +40 374106803/ +40 331711803, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, etaj III, Botosani, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparireimprimate cu regim special personalizate si implicuire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de tiparire imprimate cu regim special personalizate si implicuire, conform prevederilor din Sectiunea Caietul de Sarcini, pentru incasarea contravalorii serviciilor de apa-canal prestate catre populatie si agenti economici.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 951.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.500 LEI.Valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se vaconstitui in favoarea AC, conf.prev.art.86 alin(1)din HG 925/2006, cu modif.si complet.ult.si conf. Formular19: -prin virament bancar in contul AC (RO79RNCB0041113050010001);
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: conditionat sauneconditionat;
-prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pana la data si ora limita de depunere ofertelor.Retinere: conf.art.87 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ult.si art.278^1din OUG 34/2006 modif.si complet.ult.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia pe fond de catre CNSC, din garantia de participaresuma de 1489.52 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 cu modif.si complet.ult.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original. Toate documentele referitoare la GP se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii asocierii.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita corespunzator. Pentru valori exprimate in alta moneda, se va considera cursul de schimb comunicat de BCE la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM, conform Legii 346/2004 (facand dovada in acest sens) GP se constituie in procent de 50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul depunerii de oferte in asociere pot beneficia de reducerea nivelului minim al GP doar daca fiecare din membrii asocierii se regaseste in categegoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atentie!Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de atribuire si sa ataseze documente relevante.Oferta va fi numerotata de la prima la ultima pagina si va fi insotita de un OPIS care sa contina documentele depuse si numarul paginii la care se gasesc documentele respective.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documente care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de aceasta. In acest caz se va atasa imputernicirea, Formular 15 ? Imputernicire pentru semnatarul oferteiToate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii acordului cadru de servicii, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original. Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 1: Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Completare Formular 1 din SectiuneaFormulare.Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractantanu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie cu mentiunea?conform cu originalul? semnate si stampilate si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii trebuie sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator (daca exista) trebuie sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal ? Completare Formular 2 dinSectiunea Formulare.Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2? din Sectiunea Formulare.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.-Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale sau echivalent (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de organele administratiei publice locale sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formular 3din Sectiunea Formulare.Cerinta nr.4: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular5 din SectiuneaFormulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul susmentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Societatile pe actiuni vor depune Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administratorul societatii.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gabriel Cirlan, Neculai Gheorghinca, Ady Petrusca, Cristina Ioana Panait, Marcela Daniela Jitarasu, Cristian Romanovschi, Smaranda Catalina Salgau-Anitei, Marilena Liliana Amos, Maria Sauciuc, Constantin Grigoroscuta, Dan Constantin Deleanu, Cristina Elena Anton, Gheorghe Epuras, Consuela Anca Paslaru, Ilincaru Liliana, Finascu Anamaria, Ungureanu Petronela, Orasanu Daniela, Ungureanu Constantin Benone, Eugen Frandes.Lista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 5 si acuratetea informatiilor prezentate. In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1: - Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice romane: Autorizatia de functionare sau orice alt document care sa dovedeasca domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului si autorizarea obiectului de activitate.- Pentru persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Media cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 100.000 lei.Se vor prezenta Bilanturile contabile/situatiile financiare pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate la organele competente sau documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin 25.000 lei.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente care sa confirme prestarea de servicii similare: - certificate/contracte/procese verbale de receptie / documente constatatoare, prin care ofertantul sa confirme ca a prestat servicii in valoare de cel putin 25.000 LEI., Cerinta 2: Informatii referitoare la echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractuluiOfertantultrebuie sa dispuna de echipamente tehnice corespunzatoare astfel incat sa-si poata indeplini obligatiile contractuale.Operatorul economic va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie/ contract de inchiriere/ precontract de inchiriere/ angajament) pentru echipamentele implicate in realizarea contractului., Cerinta 3: Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Documentatia de atribuire este publicata intr-un fisier electronic in SEAP atasat invitatiei de participare, la "Documentatia de atribuire", la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer