Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TIPARIRE A FORMULARELOR BONURI CU VALOARE FIXA - TICHETE, VOUCHERE, ABONAMENTE SI ALTE FORMULARE NECESARE SERVICIULUI PARCARI?


Detaliu pentru invitatia numarul 353268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 353268/30.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE TIPARIRE A FORMULARELOR BONURI CU VALOARE FIXA - TICHETE, VOUCHERE, ABONAMENTE SI ALTE FORMULARE NECESARE SERVICIULUI PARCARI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1 , sala 201, et II din cadrul Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TIPARIRE A FORMULARELOR BONURI CU VALOARE FIXA - TICHETE, VOUCHERE, ABONAMENTE SI ALTE FORMULARE NECESARE SERVICIULUI PARCARI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TIPARIRE A FORMULARELOR BONURI CU VALOARE FIXA - TICHETE, VOUCHERE, ABONAMENTE SI ALTE FORMULARE NECESARE SERVICIULUI PARCARI
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei.Modalitati de constituire: 1) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari ; 2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal ; 3) Numerar depus la casieria Administratiei Imobiliare Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.a) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Art. 278^1 alin (1) "In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va calcula la cursul de referinta comunicat de BNR din a 5(cincea) zi de la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM-urilor. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.Modalitatea de restituire: conform art. 92 alin. 2 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.- Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?.- Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea ? privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata;
- Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata;
- Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ilie Bolojan;Viceprimari: Mircea Malan; Ovidiu Muresan;Consilieri locali: Gal Sorin Calin, Unita Lucian, Tau Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Felea Ioan Adrian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Ritli Laszlo Csongor, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina.Sef Birou Juridic: Rosan Marioara;Director general Administratia Imobiliara Oradea: Beltechi Cristian;Director general adjunct- Benyovszki Tunde, Popescu Cristian, Sef Serviciu financiar-Ungur Adriana, Sef Serviciu Parcari-Ion Simon, Sef Birou Achizitii Publice- Adina Marge, Consilier Achizitii Publice-Kocsis Iuliana, Ciarnau Claudia, Naomi Vandici. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte: -ca informatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice;Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul". Nota: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale ? (Formular nr. 11-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani fiscali.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani(Formularul 16) , calculati pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor prezenta certificate/documente (care sa contina informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi) emise de catre beneficiar prin care sa ateste prestarea in ultimii 3 ani, de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei cu o valoare cumulata cel putin egala cu 200.000 lei fara TVA.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Nota: In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in acesta perioada.NOTA: Pentru ofertantii persoane juridice straine, experienta similara se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate mai sus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Declaratie cuprinzand lista cu persoanalul utilizat pentru executia contractului, prin care sa faca dovada ca detine(Formular 14) personal pentru indeplinirea si finalizarea contractului de achizitie publica.NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- declaratie/angajament de disponibilitate pe perioada derularii contractului. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, pe domeniul ce face obiectul achizitiei, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelorsistem de management al calitatii (sau echivalent) pe domeniul serviciilor ce fac obiectul achizitiei, valabil la data limita a depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer