Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tiparire buletine de vot pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru autoritatile ad-ministratiei publice locale 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324588
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOV
Numar invitatie: 324588/20.04.2012
Denumire contract: Servicii de tiparire buletine de vot pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru autoritatile ad-ministratiei publice locale 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4384168, Adresa: Brasov, B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/470220;0268/470370, Fax: 0268/475635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268419277, fax: +40 268475635, persoana de contact: Popescu Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului Judetul Brasov, B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire buletine de vot pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru autoritatile ad-ministratiei publice locale 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare pentru organizarea si desfasurarea alegerilor pentru autoritatile administratiei publice locale 2012 ? 2.320.000 buc.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul: 10.000 lei? perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor? modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In conformitate cu prevederile art. 278.1 (1) in masura in care CNSC respinge eventuala contestatie formulata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, Formular nr. 1-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, Formular nr. 2-prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca opera-torul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Formular 3-prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 4.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organiza-rea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Ion Gon?ea-Romer Ambrus Sandor Mihaly-Chi?u Gra?iela-Aleonte Maria-Popescu Cristian-Gradinaru Dan-Hagatis AnaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune /prezenta in urmatoarele din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la articolul 9, alin. 1) din Ordi-nul presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, elibe-rate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte docu-mente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiModalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofer-telor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inre-gistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor prestari, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati in ultimii 3 ani. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire-furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 500.000 lei fara TVA. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Cerinta 2 Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta 3 Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4 Utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceOfertantul are obligatia de a detine utilaje compatibile cu hartia de ziar furnizata de catre autoritatea contractanta, mentionata la punctul 2 al caietului de sarcini. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta 5 Spatiul de depozitareVa fi descalificat ofertantul care nu detine spatii de depozitare care sa corespunda cerintelor din caietul de sarcini.Va fi descalificat ofertantul care nu indeplineste conditiile de securitate corespunzator cerintelor din caietul de sarcini.Daca operatorul economic nu detine in proprietate spatiu de depozitare, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer