Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tiparire formulare bonuri cu valoare fixa- tichete, vouchere, abonamente si alte formulare necesare serviciului Parcari


Detaliu pentru invitatia numarul 330046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 330046/21.06.2012
Denumire contract: Servicii de tiparire formulare bonuri cu valoare fixa- tichete, vouchere, abonamente si alte formulare necesare serviciului Parcari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, Sala Ghiseelor, ghiseu nr. 10, telefon: +40 259436276, fax: +40 259409406, persoana de contact: Ciarnau Claudia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, Sala 201 (sala de sedinteAIO).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire formulare bonuri cu valoare fixa- tichete, vouchere, abonamente si alte formulare necesare serviciului Parcari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire a formularelor bonuri cu valoare fixa- tichete, vouchere, abonamente si alte formulare necesare serviciului Parcari, conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare total 3.700 lei, iar pentru fiecare lot: - LOT I ? 2800lei/1400 lei.- LOT II ? 900 lei/450 lei.Modul de constituire al garantiei de participare se va face cf. prevederilor art.86alin(1) /HG 925/2006Contul unde se va depune garantia de participare este: RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal: 21982927.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10%/5% din valoarea fara TVA a contractului pentru fiecare lot in parte si se constituie prin: scrisoare de garantie bancara; depunerea sumei intr-un cont de garantii de buna executie al furnizorului; instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari sau orice alta modalitate prevazuta de legislatia in vigoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; DECLARATIE privind neincadrarea la prevederile art. 180; DECLARATIE privind neincadrarea la prevederile art. 181; DECLARATIE privind neincadrarea la prevederile art. 69?1;Persoanele cu functii de decizie in organizarea si desfasurarea procedurii de achizitie publica sunt: Director general-Beltechi Cristian, Director general adjunct-Benyonvszki Tunde; Director general adjunct-Porsztner Bela, Sef Serviciu financiar-contabil -Ungur Adriana, Sef Birou Juridic-Rosan Marioara, Sef Serviciu Parcari-Ion Simon, Sef Birou Achizitii Publice- Adina Marge, Consilier Achizitii Publice-Ciarnau Claudia Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, (in copie cu mentiunea "conform cu originalul") in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte : ?ca obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie conforma cu originalul, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform formularului anexat fisei de date.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOT I: - Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani care sa ateste contractarea in ultimii 3 ani, a cel putin un contract avand ca si obiect prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul LOTULUI I, cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 150.000 lei fara TVA.Se vor prezenta copii dupa parti relevante din contracte(parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de mai sus, insotite de recomandare din partea achizitorului/beneficiarului, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si calitatea serviciilor prestate., LOT II: - Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani care sa ateste contractarea in ultimii 3 ani, a cel putin un contract avand ca si obiect prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul LOTULUI II, cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 50.000 lei fara TVA.Se vor prezenta copii dupa parti relevante din contracte(parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de mai sus, insotite de recomandare din partea achizitorului/beneficiarului, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si calitatea serviciilor prestate., - Declaratie privind lista cu personalul angajat in executia contractului pri care sa faca dovada ca detine personal specializat pentru indeplinirea si finalizarea contractului de achizitie publica., Pe parcursul perioadei de evaluare a ofertelor, beneficiarul poate solicita ofertantilor sa prezinte mostre asemanatoare, care sa respecte conditiile din prezentul caiet de sarcini: numar minim de culori, aplicare de holograma, elemente de securitate. Termenul de prezentare a mostrelor este de 72h de la solicitarea autoritatii contractante. Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer