Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TIPARIRE FORMULARE DE CERERI DE PLATA PT SPS SI HARTI FORMAT A3


Detaliu pentru invitatia numarul 112853
Autoritate contractanta
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Centrul Judetean Timis
Cod de identificare fiscala: 20779321
Adresa: str. Pop de Basesti nr.2, Timisoara
Telefon: 0256494995
Fax: 0256494955
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE TIPARIRE FORMULARE DE CERERI DE PLATA PT SPS SI HARTI FORMAT A3
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 78140000-0 - Servicii de tiparire de formulare (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de tiparire formulare de cereri de plata pentru schemele de sprijin pe suprafata si harti format A3.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.01.2008 17:06
Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2008 17:00
Adresa la care se transmit ofertele: Agentia de Plati si Interventie pt. Agricultura Timis - Timisoara, str. Pop de Basesti nr.2
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2008 18:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Agentia de Plati si Interventie pt. Agricultura Timis - Timisoara, str. Pop de Basesti nr.2, jud. Timis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular F02; Certificat fiscal, valabil, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; Certificat de atestare fiscala, valabil, eliberat de organul de administrare fiscala; Formular F.03; Pentru persoane juridice straine, documentele vor fi prezentate in traducere legalizata; Certificat constatator emis de ORC; certificat de inregistrare; Formular F 04; Bilant la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente; copiile a doua contracte de prestare de servicii similare; Formularul F 06; prezentarea CV-ului pt. persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului; doua recomandari din partea altor beneficiari din care sa reiasa calitatea serviciilor executate in contracte similare.
Anexata in SEAP la prezenta invitatie de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer