Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tiparire imprimate simple si cu regim special


Detaliu pentru invitatia numarul 345924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Rutiera Romana
Numar invitatie: 345924/25.04.2013
Denumire contract: Servicii de tiparire imprimate simple si cu regim special
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Rutiera RomanaCod fiscal: 12059648, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0720.077.560, Fax: 021.318.21.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213182100, fax: +40 213122114, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, poarta G, etaj 8, Sector 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire imprimate simple si cu regim special
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 24 de luni calendaristice, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferta, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contracte subsecvente de prestare de Servicii de tiparire imprimate simple si cu regim special pentru cantitatile stabilite de catre autoritatea contractanta.Fiecare contract subsecvent va fi incheiat pe o perioada de 12 luni, in limita bugetului alocat pentru aceasta achizitie.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 458, 197.99 - 566, 176.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 11.300 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile).Forma de constituire a garantiei de participare: garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 13), instrument care va fi depus la sediul autoritatii contractante in original, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia pe fond, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006 si va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 4346, 18 lei.Pentru cazul in care GP se constituie in alta moneda, pt. o evaluare unitara echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
- 5% din valoarea, fara TVA aferenta contractului subsecvent, Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 14, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului subsecvent.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare;Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz, in ceea ce priveste lit. a), c)1 si d).Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt: 1.Sorin Supuran - Director General;2.Aurelia Surulescu - Director General Adj.;3.Simona Teighiu Jurj - Director Directia Economica si Administrativ;4.Cristian Anton - Director Directia Juridica;5. Daniela Dobrila ? Director Directia Licente si Autorizari;6.Bogdan Barboi ? Sef Serviciu Reglementari si Legislatie Sociala7.Tighineanu Ana Elvira ? Sef Serviciu Achizitii Publice;8.Gabriel Constantinescu ? Referent de specialitate Serviciul Achizitii PubliceAcest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator si subcontractant, dupa caz.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNOTA: Documentele solicitate la cerintele nr. 1 - 4 se vor prezenta in original. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane-Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului(in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 566.176 lei Declaratie privind cifra de afaceri.Valorile vor fi exprimate in lei.Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 566.176 lei. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 aniLista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii, se confirma prin prezentarea de documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare in ultimii 3 ani: - maxim 3 documente/certificate din care sa reiasa prestarea de servicii in domeniul achizitiei, in care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost in valoare cumulata de cel putin: 283.088 lei fara TVA.NOTA: Certificatele/documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 2Utilaje, dotariDeclaratia care contine informatii privind dotarile specific, utilajele, echipamentul tehnic pe care ofertantul le va utiliza pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi In cazul in care exista, fiecare subcontractant va completa cu propriile date, atat Formularul 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, cat si Formularul 7 - Informatii generale (rubricile 1-8).NOTA: Documentele solicitatese vor prezenta in original. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau international acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.NOTA: Documentele solicitate se pot prezenta in urmatoarele forme: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer