Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de tiparire manuale de curs si multiplicare CD-uri?


Detaliu pentru invitatia numarul 323910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Andrei Saguna" din Constanta
Numar invitatie: 323910/11.04.2012
Denumire contract: ?Servicii de tiparire manuale de curs si multiplicare CD-uri?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Andrei Saguna" din ConstantaCod fiscal: 15333348, Adresa: Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 13, Constanta, Telefon: 0241-662520, Fax: 0241-630482
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 13, Constanta, Romania, cod postal: 900196, telefon: +40 241662520, fax: +40 241630482, persoana de contact: Iuliana-Gabriela Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "Andrei Saguna", Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 13, Constanta, Romania, cod postal: 900196
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de tiparire manuale de curs si multiplicare CD-uri?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de pregatire a tiparirii (prelucrarea textelor, logo/imaginilor, corectarea, machetarea), tiparirea, finisarea, ambalarea si livrare cartilor (manualelor de curs), multiplicarea si printarea CD-urilor, realizarea si tiparirea plicurilor pentru CD-uri.Livrarea se face la sediul autoritatii contractante, pe cheltuiala prestatorului.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7.000 lei (pentru IMM-uri 3.500 lei)Garantia de participare se poate realiza conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Pentru virament bancar se va utiliza contul autoritatii contractante nr. RO 66 OTPV 1200 0005 5079 RO 01deschis la OTP Bank ConstantaGarantia de participare este irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorNota: Ofertele care, in sedinta de deschidere, nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie vor fi respinse si returnate nedeschise, conform art. 33, alin (3), lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului (5% pentru IMM-uri)Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, denumirea contractului, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maximum 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Pentru scrisoare de garantie bancara se poate utiliza ca model Formularul nr. 13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie conform Formularului nr.1, care se va completa de fiecare asociat si de catre tertul sustinator, acolo unde este cazul.2. Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.a) Declaratie conform Formularului nr.2, care se va completa de fiecare asociat si de catre tertul sustinator, acolo unde este cazul.b) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta- original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal (semnata si stampilata).c) Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta- original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal (semnata si stampilata).Nota 1: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, pentru existenta datoriilor restante privind obligatiile de plata la bugetul de stat sau bugetul local, sa respinga oferta, daca ofertantul nu prezinta un document emis de organele abilitate, din care sa rezulte inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor acestora sau existenta unor sume de incasat certe, lichide si exigibile de la autoritatile contractante.d) Declaratie pe propria raspundere data in fata notarului public din care sa rezulte ca persoana juridica/fizica straina nu are datorii fata de statul roman ? se va da numai de catre persoanele juridice neinregistrate fiscal in Romania3. Calitatea de participant la procedura. Declaratie conform Formularului nr. 3, care se va completa de catre fiecare asociat, in cazul unei asocieri.Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala sau comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completaFormularul nr. 11. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul nr. 115. Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006. Declaratie conform Formularului nr. 6, care se va completa de fiecare asociat si de catre tertul sustinator sau subcontractant, acolo unde este cazul.Persoane implicate in procedura: Reprezentant legal: Papari Aurel, rectorComisia de evaluare a ofertelor: - presedinte: Munteanu Iuliana Gabrila(Vanghele Cristian ? presedinte de rezerva)- Membrii: Petrescu Ioana, Mihailescu Stela, Vasiliu Ioana-Alina, Sava Nicu-Ionel(Papri George, Tasente Tanase ? membrii de rezerva) 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? de reprezentantul legal (semnata si stampilata). In situatia in care obiectul principal al contractului nu are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator, oferta va fi respinsa.2. Pentru persoane fizice/juridice straine>a) Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe propria raspundere in forma autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca este inregistrata si care este obiectul de activitate a acesteia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana (original) - este cerut de beneficiar pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea informatiile referitoare la: denumirea, adresa, numarul de telefon si fax, forma juridica, codul unic de inregistrare, numarul de ordine din Registrul comertului, obiectul de activitate din tara de origine.b)Copii dupa actele de inmatriculare din tara de origine, conforme cu originalul (traduse si legalizate)Ofertantii vor prezenta o declaratiepe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se obliga ca in termen de 5 de zile de la data primirii comunicarii de acceptare a ofertei castigatoare, inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani (sau de la infiintare, pentru ofertantii cu o vechime mai mica de 3 ani)Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie de cel putin 800.000 lei/an
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (sau de la infiintare pana in prezent, pentru ofertantii cu o vechime mai mica de 3 ani) a dus la bun sfarsit contracte similare, cu o valoare cumulata de cel putin 400.000 lei, 2.Mostre din materialele ce se vor utiliza la realizarea produselor rezultate din prestarea serviciului. Mostrele nu se vor utiliza pentru evaluarea conformitatii cu caietul de sarcini, ci vor fi avute in vedere numai pentru concordanta dintre acestea ti materialele ce se vor utiliza la indeplinirea contractului 1.Documente emise de un organism de certificare acreditat in tara sau in al stat al Uniunii Europene care sa ateste ca ofertantul are implementate: - un sistem de management al calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent si- un sistem de management al mediului, certificat conform standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul maxim (de 70 puncte) se acorda pentru cel mai mic pret ofertat.Punctajul pentru pretul ofertei ?n? se calculeaza astfel: Pretul cel mai mic ofertat x 70 / pretul ofertei ?n?. Ofertele cu un pret ofertat, fara TVA, mai mare de 402.900, 00 lei vor fi respinse.
Termen de prestare
30
Descriere: Punctajul maxim de 30 puncte se acorda pentru cel mai mic termen de executie si livrare ofertat. Punctajul pentru termenul de executie si livrare alofertei ?n? se calculeaza astfel: Termenul de executie si livrare cel mai mic x 30 / termenul de executie si livrare al ofertei?n?. Termenul maxim acceptat este de 30 de zile lucratoare (peste acest termen oferta va fi declarata neconforma) si de minimum 10 zile lucratoare(sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar) si se calculeaza de la data obtinerii avizului BUN DE TIPAR din partea autoritatii contractante.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante pe baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 20:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer