Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TIPARIRE MATERIALE PUBLICITARE PENTRU PROMOVAREA PRODUSELOR, A EVENIMENTELOR SI OBIECTIVELOR TURISTICE DIN ORASULUI HOREZU


Detaliu pentru invitatia numarul 322395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Numar invitatie: 322395/21.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE TIPARIRE MATERIALE PUBLICITARE PENTRU PROMOVAREA PRODUSELOR, A EVENIMENTELOR SI OBIECTIVELOR TURISTICE DIN ORASULUI HOREZU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZUCod fiscal: 2541479, Adresa: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Telefon: 0250/860190, 0761127965, Fax: 0250/860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250860190, fax: +40 250860481, persoana de contact: Enea Marinela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Horezu, Str. 1 decembrie, Nr. 7, Horezu, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TIPARIRE MATERIALE PUBLICITARE PENTRU PROMOVAREA PRODUSELOR, A EVENIMENTELOR SI OBIECTIVELOR TURISTICE DIN ORASULUI HOREZU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , , SERVICII DE TIPARIRE MATERIALE PUBLICITARE PENTRU PROMOVAREA PRODUSELOR, A EVENIMENTELOR SI OBIECTIVELOR TURISTICE DIN ORASULUI HOREZU? pentru proiectul ? PROMOVAREA PRODUSELOR SI A EVENIMENTELOR TURISTICE SPECIFICE DIN ZONA DEPRESIONARA HOREZU PENTRU DEZVOLTAREA SI CONSOLIDAREA TURISMULUI IN NORD - VESTUL JUDETULUI VALCEA?- tiparirea silivrarea materialelor de promovare (pliante, invitatii, afise, bannere, cataloage, flyere, reviste, harti, carti postale ilustrate), in conformitate cu conceptul furnizat de beneficiar, tipurile, cantitatile, caracteristicile tehnice si de calitate prevazute in prezentul caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 6.570, 00 leiPerioada de valabilitate: a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: -in conformitate cu reglementarile prevazute de art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006..Suma se va putea vira in contul: RO89TREZ6745006XXX000318, deschis la Trezoreria Horezu, in numele Orasului HOREZU, cod fiscal 2541479 iar persoana juridica va prezenta Ordinul de Plata vizat de banca sau de societatea de asigurari; se va specifica denumirea contractului pentru care s-a constituit garantia de participare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei ]n numerar sau prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 4? Scrisoare de garantie de participare.Garantia de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor .Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumuluigarantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sase incadreze, in mod individual, in categoria IMM.Operatorului economic a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre autoritatea contractanta suma de 3285, 00 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011).c)Scrisoare de garantie de buna executiue. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Mentiune : Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire Formular nr.16.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana .Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularului nr.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularului nr.2- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Formular nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formular nr.3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Primar ? Prof. Ec. Constantin Nitu si Comisia de evaluare: Presedinte: Jr. Tanasescu Gheorghe, Membrii: Ing. Enea Marinela, Cons. Blidaru Vasile, Ing. Andreescu Adrian, Ing. Munteanu VasileDeclaratia privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire Formular nr.16.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana .Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis cu maxim.30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in copie ?conform cu originalul?, sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata, are activitatile CAEN necesare prestarii serviciilor solicitate, conform caen rev.2 sau altele echivalente. Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va solicita media cifrei de afaceri globale pe cel mult 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de 328.500, 00 RON (50% pentru IMM-uri). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cifra de afaceri cumulata a tuturor asociatilor va trebui sa fie cel putin egala cu plafonul impus. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.Cursul leu/euro avut in vedere Ptr.calcul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Se solicita bilantul contabil aferent exercitiului financiar pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita confirmarea prestarii de servicii similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 328.500, 00 RON fara TVA prin prezentarea a maxim3 documente cu informatii relevante din contracte/procese verbale de receptie care confirma prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 328.500, 00 RON fara TVA, Caspacitatea tehnica: Utilajele si dotarile minime solicitate sunt: 1Masina tipar offset policromie + grup de lacuire? 1 buc ;2Ghilotina ? 1 buc3Masina automata confectionat coperti ? 1 buc.4Masina automata cusut cu ata ? 1 buc5Masina de faltuit cu mai multe casete ? 1 buc.6Masina de lipit carti cu termoclei si sistem de frezare (Masina de brosat) ? 1 buc.7Masina pentru lacuire U.V. totala sau selectiva? 1 buc8Masina de stantat ? 1 buc9Masina de biguit ? 1 buc.10Masina de embosat si aplicat folio ? 1 buc11Masina de plastifiat din bobina ? 1 buc.12Capsator automat cu doua capete/Linie de capsare ? 1 buc.13Statie de prelucrare grafica + Licenta sistem de operare ? 1 buc + Licenta soft pentru grafica vectoriala si prelucrare imagine ? 1 buc.14Echipamente de monitorizare si control a proceselor tehnologice ante si post tiparire., Personal minim necesar: 1.Responsabil de contract ?1 persoana2.Tipograf ? minim 1 persoana3.Operator masini multiplicat ? minim 1 persoana4.Operator calculator- minim 1 persoanaConditii minime pentru specialisti: Exp. Prof. Gen. minim 3 ani in domeniu Exp. Prof. specifica: Minim un contract similar.Pentru fiecare specialist : - CV-urile, Form.11, Decl de disponibilitate Form.12 Ccopii cf cu orig, semnate de specialist si reprezentantul ofertantului dupa: - Diplome, atestate, autorizatii, cartea de munca / contr. de munca / declar. notariale ale specialistilor/ contractele de colaborare/ individuale de munca/ prestari servicii/ angajamente de participare, etc, cf. art. 188/OUG 34 Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada implementatarii managementului calitatii.prin prezentarea Certificatului de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in domeniul care face obiectul prezentei proceduri sau echivalent. Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic este in curs de certificare . Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata in SEAP in cadrul acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer