Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tiparire si de livrare ? HERITAGE


Detaliu pentru invitatia numarul 352833
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 352833/21.08.2013
Denumire contract: Servicii de tiparire si de livrare ? HERITAGE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230/216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii, nr. 13, corp F, et. 2, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire si de livrare ? HERITAGE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire si de livrare (Servicii de tiparire si de livrare; Servicii de compozitie-culegere, pregatire forme tipar, proiectare grafica; Carti tiparite; Brosuri)
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 128 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 2.082 eurosi va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevederilor art. 87 si art. 2781 din O.U. G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, o suma in conditiile prevazute de lege.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423Cursul care se va lua in calcul pentru calculul echivalentei garantiei de participare din alta valuta in lei, este cursul valuta /leu al BNR din data de 15.07.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de buna executie conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 90. se poate utiliza formularul nr. 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 5Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 6Daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 9Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in motivele de excludere prevazute de Anexa IV la contractul de finantare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 3Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 12CCerinta nr. 6Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 4Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator cat si de subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPAProrector: prof. univ. dr. ing. Mihai DIMIANProrector: prof. univ. dr. Stefan PURICIProrector: prof. univ. dr. Gabriela PRELIPCEANProrector: prof. univ. dr. Mircea DIACONUDirector Economic si R.U: Ec. Elena BALANDirector General Ad-tiv: ing. Catalin VELICUSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru adm. fin. Erica BLAHUMembru: Alina JABACerinta nr. 7Cazier judiciar (emis pe numele ofertantului -persoana fizica sau juridica)Modalitate de indeplinireCazier judiciar (emis pe numele ofertantului persoana fizica sau juridica). Se solicita prezentarea cazierului judiciar pentru ofertant-persoana fizica sau juridica, in original sau copie legalizata sau copie cf. cu originalul, prezentat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, pentru a dovedi faptul ca ofertantul nu se incadreaza in vreunul din motivele de excludere de la procedura de achizitie publica, prev. de art. 180 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 8Certificat de atestare fiscala Modalitatea de indeplinireCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scandente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Cerinta nr. 9Conform punctului 2.1 al Anexei IV la contractul de finantare nerambursabila-proceduri pentru achizitiile efectuate de catre beneficiarii de finantare nerambursabila in contextul actiunilor externe ale Comunitatii Europene.REGULA NATIONALITATII - ofertantii trebuie sa faca dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective.Toti ofertantii trebuie sa-si declare nationalitatea (criteriu de selectie) prin prezentarea unui Certificat de inregistrare/Certificat constatator al persoanei juridice emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul sau actul juridic in baza caruia s-a dobandit personalitatea juridica ? in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie cf. cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Participarea la procedurile de achizitie este deschisa in mod egal tuturor persoanelor fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar.Participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din Statele membre UE, statele beneficiare ale Instrumentului de Pre-Aderare (Albania, Bosnia, Croatia, Fosta Republica Iugoslava Macedonia, Muntenegru, Serbia, inclusiv Kosovo, Turcia), statele membre EEA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia), statele beneficiare ale Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (Algeria, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Egipt, Georgia, Israel, Iordania, Liban, Libia, Republica Moldova, Maroc, Autoritatea Palestiniana a West Bank si Fasia Gaza, Federatia Rusa, Siria, Tunisia, Ucraina), precum si celor stabilite intr-o tara aflata in reciprocitate.In cazuri exceptionale, bine justificate, participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din tari care au legaturi economice-comerciale traditionale sau conexiuni geografice cu tarile vecine UE, respectiv alte tari decat cele enuntate anterior.Modalitatea de indeplinireSe solicita conform punctului 2.1 al Anexei IV la contractul de finantare nerambursabila-proceduri pentru achizitiile efectuate de catre beneficiarii de finantare nerambursabila in contextul actiunilor externe ale Comunitatii Europene.REGULA NATIONALITATII - ofertantii trebuie sa faca dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective.Toti ofertantii trebuie sa-si declare nationalitatea (criteriu de selectie) prin prezentarea unui Certificat de inregistrare/Certificat constatator al persoanei juridice emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul sau actul juridic in baza caruia s-a dobandit personalitatea juridica ? in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie cf. cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Participarea la procedurile de achizitie este deschisa in mod egal tuturor persoanelor fizice si juridice din statele membre si statele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar.Participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din Statele membre UE, statele beneficiare ale Instrumentului de Pre-Aderare (Albania, Bosnia, Croatia, Fosta Republica Iugoslava Macedonia, Muntenegru, Serbia, inclusiv Kosovo, Turcia), statele membre EEA (Islanda, Liechtenstein, Norvegia), statele beneficiare ale Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (Algeria, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Egipt, Georgia, Israel, Iordania, Liban, Libia, Republica Moldova, Maroc, Autoritatea Palestiniana a West Bank si Fasia Gaza, Federatia Rusa, Siria, Tunisia, Ucraina), precum si celor stabilite intr-o tara aflata in reciprocitate.In cazuri exceptionale, bine justificate, participarea la achizitiile pentru contracte de bunuri, servicii si lucrari va fi deschisa tuturor persoanelor fizice si juridice din tari care au legaturi economice-comerciale traditionale sau conexiuni geografice cu tarile vecine UE, respectiv alte tari decat cele enuntate anterior.Cerinta nr. 10Fisa de informatii generale despre ofertant Modalitatea de indeplinirePrezentarea formularului nr. 20 - Fisa de informatii generale despre ofertant Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cf. cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include si obiectul achizitiei; datele precizate in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: se solicita CV (semnat si datat) si angajament in nume personal pentru 1 responsabil de contract/manager proiect cu studii superioare si experienta specifica dovedida prin participarea in cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, inclusiv detinerea unei experiente in calitate de manager/coordonator proiect, fara a exista conditionari legate de obiectul proiectului/contractului; se solicita CV (semnat si datat) si angajament in nume personal pentru 1 expert grafica si design cu experienta specifica dovedida prin participarea in cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, inclusiv detinerea unei experiente in calitate de expert grafica si design, fara a exista conditionari legate de obiectul proiectului/contractului; se solicita CV (semnat si datat) si angajament in nume personal pentru 1 expert productie cu experienta specifica dovedida prin participarea in cel putin un contract/proiect la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, inclusiv detinerea unei experiente de expert productie, fara a exista conditionari legate de obiectul proiectului/contractului., Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani la nivelul a cel putin unui contract, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiari din care sa reiasa prestarea de servicii la care se face referire in formular, in original sau copie., Cerinta nr. 3Mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru: minim 2 mostre pentru carte si minim 6 mostre pentru brosuri., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Numar pagini color interior Carte
25
Descriere: FACTOR EVALUARE TEHNICA 2
Gramaj pagini interior brosuri
10
Descriere: FACTOR EVALUARE TEHNICA 3
Numar pagini interior brosuri lacuite selectiv
20
Descriere: FACTOR EVALUARE TEHNICA 4
Termen livrare comanda 10.000 brosuri
15
Descriere: FACTOR EVALUARE TEHNICA 5
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau Biroul Achizitii Publice, corp F, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii, nr. 13
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer