Achizitie publica - Servicii de tiparire si de livrare
Detaliu pentru invitatia numarul 323283
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323283/02.04.2012
Denumire contract: Servicii de tiparire si de livrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire si de livrare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de tiparire si de livrare, materiale publicitare
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: LOT1:180RON, LOT2:670RON, LOT3:120RON, LOT4:270RON, LOT5:80RON, LOT6:25RON, LOT7:40RON, LOT 8:110RON Per.de valab.a gar.de part.trebuie sa acopere per.de valab.a ofertei, resp.60 zile de la data lim.de depunere a ofertelor care se va raporta la term.limita de primire a ofertelor;In cazul extinderii per.de valab.a ofertei, per.de valab.a gar.de part.va fi prelungita corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de const.a gar.de part.: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in doc.de atribuire.Pe gar.de part.se vor specifica denumirea loturilor pt.care s-a constituit gar.de part.In cazul in care pers.jur.opteaza pentru constituirea gar.de part.prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92TREZ0765005XXX000142 deschis la Trez.Oradea.In cazul in care gar.de part.se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sect.Formulare si modele(Formularul 11) Ordin de plata(vizat de banca)in contul RO92TREZ0765005XXX000142 deschis la Trez.Oradea;
- Numerar depus la casieria centrala a institutiei(program de lucru cu publicul: 13.00?15.00)Dovada const.gar.de part.se va prezenta in limba romana.Neconstituirea gar.de part.pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea gar.de part.se va face pe baza solicitarii transmise de op.ec.Pt.op.ec.incadrati in categ.IMM, gar.de part.va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele In conformitate cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului din gar.de part.in rap.cu val.estimata a contractului 1% din acesta valoare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizroul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea( Formular 1)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 Declaratie pe proprie raspundere(Formular 2 )Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele: In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere Formular 3In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 4)- Declaratie pe proprie raspunderein conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69¹ lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Conform prevederilor art. 13 din L. 279/2011 declaratia va prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Radu Bogdan - presedinte in comisia de evaluare, Ferenc Viktor - membru in comisia de evaluare, Sorana Saveanu - membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte Cornelia Gyorodi - membru de rezerva in comisia de evaluare, Rus Alexandru ? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMICEc. Crina Maria Gherlea, Avizat Juridic-Jr. Rodica DeacNota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulate vor confirma listaprestarilor de servicii similare in valoare de minim : Pt. LOT 1 :9200 lei, Pt. LOT 2 :33650 lei, Pt. LOT 3 :6250 lei, Pt. Lot 4:14000 lei, Pt. LOT 5 :4400 lei, Pt. LOT 6 :1500 lei, Pt. LOT 7 :2250 lei, Pt. Lot 8 :5520 leiValorile vor fi exprimate lei, daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 13:44