Achizitie publica - Servicii de tiparire si livrare a agendelor, calendarelor, felicitarilor personalizate pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 336765
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336765/05.10.2012
Denumire contract: Servicii de tiparire si livrare a agendelor, calendarelor, felicitarilor personalizate pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lipscani nr. 16, Sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire si livrare a agendelor, calendarelor, felicitarilor personalizate pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de conceptie grafica si de tiparire si livrare aagendelor, calendarelor, felicitarilor cu plic personalizate pentru anul 2013; cf. Caietului de Sarcini val estimata a contractului este de 482.795, 24 lei in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 500.000 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor servicii similare
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 9.655, 90 leiValabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art. 2781 alin. (1) lit. b)/ OUG.34/2006 este de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 10 % din valoarea contractului.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificate de atestare ficala vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director adjunct, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiIuliu Iacobescu ? director, Directia SecretariatGeorge Deaconeasa- director adjunct, Directia SecretariatMembrii Comisiei de evaluare: Presedinte: Florentina Ban - expert, Directia AchizitiiMembri: Dan Durleci - sef serviciu, Directia AchizitiiRomulus Palade ? consilier directie, Directia SecretariatAurelian Paraipan -sef serviciu, Directia SecretariatMihaela Ciontu - expert, Directia SecretariatInlocuitori: Valentina Urlan- expert, Directia AchizitiiCristiana Cretulescu - referent de specialitate, Directia AchizitiiAdriana Belghiru - referent de specialitate, Directia SecretariatAndreea Popa- referent de specialitate, Directia SecretariatGabriel Goage- referent de specialitate, Directia SecretariatIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoane juridice/fiziceromaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieCertificat constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul mentionat va fi solicitat, in etapa evaluarii, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.Atentie: - doc. prezentate, a caror valabilitate este expirata la data depunerii ofertei, sunt considerate lipsa;
- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
- docu emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor;
- doc pt care nu este prevazuta o per de valab stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile calculate pana la data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 965.590, 48 lei-Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani ? Formular J- prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.Nota: Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie cursul de schimb LEI/EURO mediu anual comunicat de BNR (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor prestatii/beneficiari din ultimii 3 ani.Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de servicii in valoare de minimum 241.398 lei sau maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 482.795 lei.Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie.Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR. (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx), Cerinta 2.Documente privind experienta similara.Portofoliu de materiale/tiparituri similare celor descrise in caietul de sarciniPortofoliul va fi insotit de un opis al tuturor materialelor prezentate; Se va completa Formularul F ? Sectiunea FORMULARE- Scrisori de recomandare (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emise de beneficiarii mentionati in Formularul E ? Sectiunea FormularePortofoliu de materiale/tiparituri similare celor descrise in caietul de sarcini, si anume: a)materiale ce contin textb)materiale ce contin imaginic)materiale tiparite in policromied)materiale cusutee)materiale brosatef)materiale inscriptionate prin timbru secg)materiale ce contin coperte din urmatoarele tipuri: - coperti din inlocuitori piele- coperti din piele naturala, continuare cerinta nr. 2Nu se accepta in prtofoliu materiale care prezinta defecte de tiparire sau de finisare.Nota*Prin experienta similara se subintelege acel tip de contracte al caror obiect a fost prestarea de servicii de conceptie grafica si de tiparire materiale de tipul celor prezentate in caietul de sarcini respectiv: agende, calendare, plennere, felicitari, casete de prezentare.22819000-4 ? agende30199792-8 - calendare22320000-9 - felicitari18934000-5 ? sacose, continuare cerinta nr. 2Nu se accepta in portofoliu materiale care prezinta defecte de tiparire sau de finisare precum: -imagini sau texte miscate sau neclare;
-tipar neuniform (din pct de vedere al intensitatii culorii);
-suprapunere incorecta a culorilor (in cazul imaginilor);
-pagini zgariate, deteriorate sau patate (inclusiv prin transfer de culoare de pe alta pagina);
-nuante diferite de culoare pentru elemente comune;
-margini neregulate sau asimetrice;
-strat de termoclei depus neuniform sau vizibil pe prima si ultima pagina a produselor la deschiderea copertei;
-cusaturi vizibile;
-pagini care se desprind usor;
-oglinda copertei si a paginilor (zona tiparita) pozitionata asimetric fata de margini sau nealiniata corect de la o pagina la alta (anteturi, texte, imagini care se prelungesc pe doua pag alaturate).Neprezentarea portofoliului complet de materiale/tiparituri sau prezentarea unui portofoliu care contine cel putin unul dintre defectele de tiparire/, Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul se va completa Formularul G, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va prezenta certificatulISO 9001, care atesta respectarea standardelor de calitate pentru servicii tipografice si conexein cadrul societatii care depune oferta sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- nu vor fi luate in considerare firmele in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Pmin/ Pi x 40;Pi = pretul ofertei;Punctajul financiar se va acorda dupa cum urmeaza: - pentru oferta avand pretul cel mai scazut (Pmin) se acorda punctajul maxim, respectiv 40 de puncte; - pentru celelalte oferte, avand preturile Pi, punctajul se acorda conform formulei: Pmin/ Pi x 40
Originalitatea conceptiei grafice a temei/proiectarii grafice propuse
60
Descriere: Pentru o conceptie grafica unitara specifica activitatii BNR (Legea 312/2004 privind statutul BNR) comisia de evaluare poate acorda punctajul maxim. Punctajele intermediare la conceptia grafica prezentata de catre ofertanti se va acorda de catre comisia de evaluare in functie de nivelul de optimizare a temei propuse fata de cerintele din caietul de sarcini al autoritatii contractante.Comisia de evaluare va analiza conceptia grafica a temei/proiectarii grafice si va aprecia ofertele in functie de urmatoarele elemente: compozitie, elemente simbolistice folosite, armonizarea culorilor, finisaj, corectitudineasuprapunerilor, functionalitate.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 11:07