Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tiparire si livrare buletine de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOV
Numar invitatie: 337777/19.10.2012
Denumire contract: Servicii de tiparire si livrare buletine de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOVCod fiscal: 4384168, Adresa: Brasov, B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/470220;0268/470370, Fax: 0268/475635
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268470220, fax: +40 268475635, persoana de contact: Ovidiu Muncaciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI BRASOV, bd. Eroilor nr.5, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tiparire si livrare buletine de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea serviciilor de tiparire si livrare a unui numar estimat de 1.142.000 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: 3600 lei-valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere ofertelor-mod de constituire: virament bancar in contul RO21TREZ1315005XXX00144 deschis la Trezoreria Municipiului Brasov sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentata in original.
Garantie de buna executie
-cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA-valabilitate: 60 zile-mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentata in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 (Formular 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formular 2)Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010(Formularul 3).Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 4).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Mihai Mohaci -Ana Elisabeta Fleseriu -Chitu Gratiela -Aleonte Maria -Muncaciu Ovidiu -Gradinaru Dan -Hagatis AnaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Mod de indeplinire a cerintelorOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documenteechivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestor in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiModalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc. Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.) Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Cifra de afaceri globalaCerinta de indeplinit: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 365.000 lei, respectiv 79.880 euro, calculat la cursul de schimb al BNR de 4, 5693 din 16.10.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta considera ca cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de tiparire si furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 180.000, 00 lei, fara TVA. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, insumand valorile contractelor prezentate de asociati.), Cerinta 2 Asigurarea cu personal Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Cerinta este indeplinita daca ofertantul face dovada ca dispune de personal calificat pentru efectuarea prestatiilor mentionate in caietul de sarcini., Cerinta 3 Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin o masina pentru tiparire rotativa, iar celelalte utilaje din dotare sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii., Cerinta 4 Spatiul de depozitare Va fi descalificat ofertantul care nu detine spatii de depozitare care sa corespunda cerintelor din caietul de sarcini. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer