Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII de TIPARIRE/MULTIPLICARE BROSURI /CARTI CU CARACTER DE PREZENTARE SI DISEMINARE A PROIECTELOR DE CERCETARE REALIZATE DE CERCETATORII POSDOCTORANZI CARE ALCATUIESC GRUPUL TINTA AL SCOLII POSTDOCTORALE ?Valorificarea identitatilor culturale in pr


Detaliu pentru invitatia numarul 345286
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACADEMIAROMANA
Numar invitatie: 345286/15.04.2013
Denumire contract: SERVICII de TIPARIRE/MULTIPLICAREBROSURI /CARTI CU CARACTER DE PREZENTARE SI DISEMINAREA PROIECTELOR DE CERCETARE REALIZATE DE CERCETATORII POSDOCTORANZI CARE ALCATUIESC GRUPUL TINTA AL SCOLII POSTDOCTORALE ?Valorificarea identitatilor culturale in procesele globale?- POSDRU/89/1.5/S/59758
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIAROMANACod fiscal: 4192472, Adresa: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2128650, Fax: +40 2128649
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071, telefon: +40 2128640/132, fax: +40 2128649, persoana de contact: ILEANA ANDRA MARCULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII de TIPARIRE/MULTIPLICAREBROSURI /CARTI CU CARACTER DE PREZENTARE SI DISEMINAREA PROIECTELOR DE CERCETARE REALIZATE DE CERCETATORII POSDOCTORANZI CARE ALCATUIESC GRUPUL TINTA AL SCOLII POSTDOCTORALE ?Valorificarea identitatilor culturale in procesele globale?- POSDRU/89/1.5/S/59758
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII de TIPARIRE/MULTIPLICAREREBROSURI /CARTI CU CARACTER DE PREZENTARE SI DISEMINAREA PROIECTELOR DE CERCETARE REALIZATE DE CERCETATORII POSDOCTORANZI CARE ALCATUIESC GRUPUL TINTA AL SCOLII POSTDOCTORALE ?Valorificarea identitatilor culturale in procesele globale?- POSDRU/89/1.5/S/59758
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 5.000 lei( 500.000 LEI X 1%).VALOAREA CARE SE RETINE IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DEPUNE O CONTESTATIE CARE VA FI RESPINSA DE CNSC, INTEMEIUL ART. 278^1, AL. (1) DIN OUG 34/2006, ESTE DE 4.280 LEI ( conform art 2781* alin 1 lit b).GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI FIE PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS CONFORM LEGII DE CATREO SOCIETATE BANCAREA ORI DE CATRE O SOCIETATE DE ASIGURARI, FIE PRIN ORDIN DE PLATA(VIRAMENT) EMIS DEOFERTANT IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CONTUL RO90TREZ7005005XXX000193 DESCHIS LA DIRECTIA DETREZORERIE SI CONTABILITATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BUCURESTI.ORICARE DIN VARIANTELE DE MAI SUS VA ALEGE, OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA IN ORIGINAL DOCUMENTUL DECONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE, LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PANA CEL MAI TARZIU LA DATA SIORA DESCHIDERII OFERTELOR, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE CEL PUTIN 60(SAIZECI) DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI.DACA OFERTANTUL BENEFICIAZA DE REDUCERILE PREVAZUTE DE LEGEA NR 346/2004, ACESTA VA DEPUNE O DECLARATIEPE PROPRIA RASPUNDERE IN ACEST SENS.GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA VA FI RETINUTA SAU RESTITUITA CONFORM ART 87 SI88 DIN HG 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.ECHIVALENTA UNEI GARANTII DE PARTICIPARE CONSTITUITA IN ALOTAVALUTA DECAT LEUL SE VA CALCULA LA CURSUL LEU/VALUTA COMUNICAT DE BNR PT DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 3 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 181 DIN OUG 34/2006(FORMULAR 4 DIN SECTIUNEA"FORMULARE");
-CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA(FORMULAR 2 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DE ACHIZITIE(FORMULAR 9DIN SECTIUNEA "FORMULARE");
-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 69 DIN OUG 34/2006;(FORMULAR 8 DIN SECTIUNEA "FORMULARE");Lista persoanelor din cadrul ACADEMIEI ROMANEcu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Acad. Ionel Haiduc - Presedinte al Academiei Romane, - Acad. Paun Ion Otiman - Secretar General al Academiei Romane, - Acad. Dan Berindei - Vicepresedinte al Academiei Romane, - Acad. Ioan Cristian Hera - Vicepresedinte al Academiei Romane, - Acad. Ionel Valentin Vlad - Vicepresedinte al Academiei Romane, - Acad. Marius Sala - Vicepresedinte al Academiei Romane, - Prof. dr. dr. H.C. Valeriu Ioan-Franc - MANAGER PROIECT, - Prof.univ.dr. Cornel Ionescu -Director General al Academiei Romane , - Prof.univ.dr.Mihai Sandru - Sef Serviciu Juridic, - ec. Rusu Luana Alhambra - Responsabil Financiar al proiectului- ec. Marculescu Andra - Presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor, (Inspector de specialitate - Compartimentul Intern Specializat in atribuirea contractelor de Achizitii Publice)- ec. Buzdugan Cristina - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Oprescu Alice - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA A OBLIGATIILOR SCADENTE CATRE BUGETUL DE STAT, DIN CARE SA REIASA LIPSA OBLIGATIILOR SCADENTE LA PLATA IN LUNA ANTERIOARA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI, ELIBERAT DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, SAU COPIE "CONFORM CU ORIGINALUL";
-CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, DIN CARE SA REIASA LIPSA OBLIGATIILOR SCADENTE LA PLATA IN LUNA ANTERIOARA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI, ELIBERAT DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, SAU COPIE "CONFORM CU ORIGINALUL"; -CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI, CARE SA CONTINA DATELE REALE SI ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, IAR OBIECTUL DE ACTIVITATE INSCRIS IN ACESTA SA INCLUDA SI OBIECTUL CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI ATRIBUIT - ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA SAU COPIE "CONFORM CU ORIGINALUL";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - INFORMATII GENERALE (DIN CARE SA REIASA CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI);
- BILANTUL CONTABIL INREGISTRAT PE ANUL 2011;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII SIMILARE DIN ULTIMII 3 ANI, CALCULATI PANA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR;
- CERTIFICATE/DOCUMENTE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE CLIENTII / BENEFICIARII RESPECTIVI; CERTIFICATE ISO 9001 SAU ECHIVALENT, VALABIL LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 09:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer