Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de tipografice ? tiparire manual de curs si servicii de inscriptionare si tiparire curs pe DVD?


Detaliu pentru invitatia numarul 330234
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASI
Numar invitatie: 330234/21.06.2012
Denumire contract: ?Servicii de tipografice ? tiparire manual de curs si servicii de inscriptionare si tiparire curs pe DVD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASICod fiscal: 4701614, Adresa: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Telefon: +40 232268011, Fax: +40 232266014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 232268011, fax: +40 232266014, persoana de contact: Rasiga Irina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mun. Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Romania, cod postal: 700117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de tipografice ? tiparire manual de curs si servicii de inscriptionare si tiparire curs pe DVD?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tipografice ? tiparire manual de curs si servicii de inscriptionare si tiparire curs pe DVD
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA si se va face sub forma de scrisoare de garantie bancara eliberata de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datoriilor la buget scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datoriilor la buget scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt Liliana Romaniuc, Irina Rasiga, Gabi Hartan, Elena Motas, Bogdan Barzoi, Adriana AftanaseCertificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Documente care atesta inregistrarea si faptul ca operatorul economic este I.M.M. (daca este cazul)Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta o descriere a modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte ca autorizate activitatile solicitate prin codurile CPV. Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Pentru Persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) sa fie de cel putin 400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract similar, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 250.000 lei fara TVA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer