Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de tipografie, promovare si publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 337805
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera pentru granita Romania-Bulgaria Calarasi
Numar invitatie: 337805/19.10.2012
Denumire contract: Servicii de tipografie, promovare si publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera pentru granita Romania-Bulgaria CalarasiCod fiscal: 17554094, Adresa: Zona Chiciu, parte din cladirea PCTF Calarasi, Judetul Calarasi, Calarasi, Telefon: +40 0733300093, Fax: +40 0242313092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP prin www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementare Program de Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria 2007-2013)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de tipografie, promovare si publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in prestarea de servicii de tipografie, promovare si publicitate tiparire si inscriptionare conform cerintelor din caietul de sarcini.Valoarea totala a ofertei pentru fiecare Lot(pentru fiecare produs) nu trebuie sa depaseasca valoarea totala estimata a contractului pentru fiecare Lot(pentru fiecare produs) de la pct. II.2.1.Nerespectarea conditiei cu privire la valoare va conduce la descalificarea ofertei ca inacceptabila.Oferta se depune pe loturi.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 7524, 20 Lei impartita pe loturi dupa cum urmeaza: Lot I = 2496, 20 Lei;Lot II = 3848, 00 Lei;Lot III = 280, 00 Lei;Lot IV = 900, 00 Lei.Cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% pt. IMM conf.art.16 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprindelor mici si mijlocii modificata si completata.In acest caz, se va prezenta Declaratia pentru incadrarea in categoria IMM-urilor (Formularul 8 din Sectiunea III Modele de formulare);Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile, incepand cu prima zi dupa termenul de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (art. 85 lit b din H.G. 925/2006);Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006, cel mai tarziupana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor: - prin ordin de plata bancar confirmat de banca emitenta (prezentat in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica (art.17 din H.G. nr.1660/2006) si incasat in contul RO07BRDE120SV10716601200 deschis in BRD GSG Calarasisau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art.86 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezentul capitol, in original la sediul autoritatii contractante sau in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica (art.17 din H.G.1660/2006)sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare poate fi retinuta in cazurile prevazute la art.87(1) din H.G. nr.925/2006 si art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006, modificata si actualizata.
Garantie de buna executie
Pentru indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului, autoritatea contractanta solicita contractantului ca in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de prestari de serviciisa constituie garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, in una din formele prevazute la art.90 din H.G. nr.925/2006, respectiv: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prezentat in original la sediul autoritatii contractante sau prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata bancar confirmat de banca emitenta si incasat in contul RO07BRDE120SV10716601200 deschis in BRD GSG Calarasi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Operatorul economic va completa si prezenta: Declaratia pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 din Sectiunea III Formulare);Cerinta nr.2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic va completa si prezenta: a) Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 2 din SectiuneaIII Modele de formulare);b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul un are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.c) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de directia de specialitate a Primariei in raza careia activeaza ofertantul, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul un are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta nr.3Certificat privind calitatea de participant la procedura.Completarea si prezentarea Certificatului privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3 din SectiuneaIII Modele de formulare) si Acord de asociere (Formularul 9 din Sectiunea III Modele de formulare).Cerinta nr.4Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta.Completarea si prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta (Formularul 4din SectiuneaIII Modele de formulare)Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari (Formularul 5din SectiuneaIIIModele de formulare)Conform prevederilor Art.691* din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta nominalizeaza persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante), aceste persoane fiind: Presedinte Consiliul Director Liviu Gabriel MUSAT, Vicepresedinte Consiliul Director Marilena BOGHEANU, Membru Consiliul Director Luminita MIHAILOV, Director Executiv Nicoleta MINCU, Sef STC PO MUSAT Bogdan Eugen si Director Economic Valentina GALAN. Cerinta nr. 1Operatorul economic trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competentePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult30 de zile inainte de depunerea ofertei)din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment);Persoanelor fizice romane se solicita prezentarea Autorizatiei de functionare/altele echivalente;Persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea de servicii de tipografie, promovare si publicitate prin prezentarea de contract(e) similar(e)/recomandari/procese verbale de receptie privind prestareade servicii similare.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Declaratia privind principalele prestari de servicii similare livrate in ultimii 3 ani (formularul nr.7 si anexa acestuia din Sectiunea III Formulare)Ofertantii vor prezenta recomandari / documente care atesta modul de indeplinire al contractelor anterioare privind servicii similare .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007 - 2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer