Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TRACTARE SI TRANSPORT A AUTOVEHICULELOR SAU REMORCILOR STATIONATE NEREGULAMENTAR


Detaliu pentru invitatia numarul 335834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Numar invitatie: 335834/21.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRACTARE SI TRANSPORT A AUTOVEHICULELOR SAU REMORCILOR STATIONATE NEREGULAMENTAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 232/263542, fax: +40 232/277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI, SOS NATIONALA, NR. 43, ET. 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRACTARE SI TRANSPORT A AUTOVEHICULELOR SAU REMORCILOR STATIONATE NEREGULAMENTAR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE TRACTARE SI TRANSPORT A AUTOVEHICULELOR SAU REMORCILOR STATIONATE NEREGULAMENTAR
II.1.6) CPV: 50118110-9 - Servicii de remorcare a vehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare: 1800 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile- incepand cu data limita stabilita pentru de punerea ofertelor.)- forma de constituire a garantiei de participare (cf. art. 86 din HG 925/2006): |x| depunere la casieria autoritatii a unui ordin de plata, a unei file cec, confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;|x| prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO72BTRL02401202298869XX? BANCA TRANSILVANIA|x| instrument de garantare emis de o societate bancara (formularul 4) ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este irevocabila.Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.33 din HG 925/2006, modificata si completata.Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Conform Legii nr. 346/2004 [1] , IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%.Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(formular 15)In eventualitatea unei contestatii a operatorului economic, conform prevederilor art.2781(1) din OUG34/2006, modificata si completata, in cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.250lei.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)retineri succesive a unui procent de 5% din sumele datorate pentru facturi partiale, pana la concurenta valorii finale a garantiei de buna executie; in cazul in care ofertantul opteaza pentru aceasta varianta, acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Mun. Iasi un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului (cf. art.1 din HG 1045/2011)..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator-daca este cazul;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Director general Luminita Salceanu, Director adjunct Bart Corneliu, Sef Coloana auto ing. Sirbu Marius, Cons. jr. Cazacu Vanda, Sef birou aproviz. Cutitaru Valentin, insp. Licitatii si Achizitii Cosuleanu Diana;Certificatul de participare cu ofertaindependenta, cf. Ordinului ANRMAP 314/2010- Completati formularului nr. 4; Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Licenta de transport, conform OUG nr. 109/200. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii, similare prezentului contract, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau operatori economici., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echpamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In acest sens se vor prezenta urmatoarele documente: dovada ca ITP-ul este efectuat la zi (acest document va fi solicitat doar ofertantului castigator); Se vor depune documente care sa faca dovada detinerii sub orice forma a acestor utilaje., Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca detin (prin dotare proprie/inchiriere saau alte forme de punere la dispozitia autoritatii contractante) 2 autoplatforme tip camioneta, capabile sa tracteze autovehicule cu greutatea de minim 2500 si maxim 4500 kg abandonate si/sau parcate neregulamentar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer