Achizitie publica - Servicii de traducere si interpretariat
Detaliu pentru invitatia numarul 343704
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343704/14.03.2013
Denumire contract: Servicii de traducere si interpretariat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372111409, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111555, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Laura Maciuceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, din str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Bucuresti, sector 5, - sala albastra
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de traducere si interpretariat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de traducere si interpretariat in cadrul proiectului "Abordare strategica in domeniul anticoruptiei la nivelul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice". Durata contractului: aprilie-octombrie. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul pana la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, in limita fondurilor destinate serviciilor de traducere si interpretariat in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79540000-1 - Servicii de interpretariat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr.925/2006, art.86 si 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 1.980 lei, conform art.278 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006.Garantia de participare va fi de 3.960 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art.88. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile calendaristice de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1;b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2;c)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 3;d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal cu functie de decizie in cadrul M.D.R.A.P.: Laura Maciuceanu, Cons. ev-ex, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ; Andreea GRIGORE, Sef serviciu, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ; Alina DINCA, Director General, Directia Generala Finante si Contabilitate Publica, Ionela Vasile, Sef Serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Marian Niculescu, Secretar General; Liviu Nicolae Dragnea, Ministru. Acest formular se va completa si de catre subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5. Se vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarileulterioare, in original sau copie conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani ? in conformitate cu art.185 lit.c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: 2010-2012. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010-2012) trebuie sa fie de minim 300.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, prin prezentarea a cel putin unul sau mai multe contracte similare cumulate in suma totala de 198.000 lei., Se solicita prezentarea CV-urile si documentele privind calificarea fiecarui membru al echipei, inclusiv autorizatiile de traducator/interpret., Informatii privind subcontractantii: Conform art. 69?1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere. (a se vedea Formular 4) Certificat ISO privind managementul calitatii sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 10:33