Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transmisie date prin fibra optica Medias-Bazna


Detaliu pentru invitatia numarul 336984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 336984/08.10.2012
Denumire contract: Servicii de transmisie date prin fibra optica Medias-Bazna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN Romgaz SA, str. P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transmisie date prin fibra optica Medias-Bazna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transmisie date prin fibra optica Medias-Bazna
II.1.6) CPV: 72720000-3 - Servicii de retele la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.800 RON. Per de val a gar pt participare: 60 zile de la data lim de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu per de val a ofertei). In cazul subcontractarii, gar de part se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de par se constituie numai de liderul asocierii. Doc care atesta constit gar de par la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de par va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul AC, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atribuire; in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A. Scris de gar de par trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conf cu prevederile art. 86 alin (1) si alin (5) din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de par, vor fi respinse. In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prev art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din gar de par in raport cu val estimata. Cuantumul care se retine din gar de par in cazul depunerii unei contestatii este de 1.400 RON. De asemenea AC are dreptul de a retine gar de par, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de val a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in per de val a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per de valabil a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din val contrac fara TVA. Gar de buna exec se poate const in conf cu prev art 89 al (2) in oric dintre form prev la art 90 al (1) - (3) sau in funct de val, de la art 90 al(1) si al(2) din HG 925/2006. Gar trb sa fie irev iar instr de gar trb sa prev ca plata gar se executa necond restit la prima cerere a benefic pe baza decl acest cu priv la culpa pers gar.Daca part convin gar de buna exec se poate const si prin retineri succes din sum dat pt fact part. In acest caz contractantul are oblig de a deschid un cont la disp AC la unit Trez Statului din cadrul organ fiscal competent in administr acestuia un cont de disp distinct la dispoz AC conform HG 1045/2011. Suma init care se depune in cont astfel desch nu trb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.Doc care atesta constit gar de buna exec se va prez in maxim 3 zile de la sem contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Form 1, 2 si 11 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl Lucian Birsan, dl Horea Bodogae, dl. Gheorghe Dambean. Form. 9 - Ordin Nr. 314 din 12 oct 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Persoane juridice/fizice romane.a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.b)Document edificator considerat necesar ptr dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2.Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.3.Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa cf Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% ptr criteriile legate de cif de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organismul competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor prestari de servicii avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare., Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind Asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer