Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport


Detaliu pentru invitatia numarul 324268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 324268/17.04.2012
Denumire contract: Servicii de transport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Oradea, Registratura, Str.UNIVERSITATII , Nr.1, Oradea, Bihor, Romania, cod postal: 410087, persoana de contact: ing. Ferenc Viktor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Oradea, Directia General Administrativa, Biroul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Grup Oradea(16 persoane) de la Oradea la Kortrijk (Belgia)? tur/retur2.Grup Arad (14 persoane) de la Arad la Kortrijk (Belgia)? tur/retur3.Grup Bucuresti (15 persoane) de la Bucuresti la Kortrijk (Belgia)? tur/retur
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 1900 in valoare de RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenullimita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.e In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele (Formular 12)Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele ( Formular 14).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele( Formular 13) sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului fara TVA.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru Persoane juridice/fizice romane1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Documente privind eligibilitatea(Formular 1). Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181(Formular 2)3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere(Formular 3).In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 4)Declaratie pe proprie raspunderein conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006. Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69¹ lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.1.Membri comisiei de evaluare oferte: Ferenc VIKTOR - presedinte in comisia de evaluare, membrii in comisia de evaluare: Radu BOGDAN, Sorana SAVEANU.2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte : membrii de rezerva in comisia de evaluare, Cezar PONTOS, Floare CHIPEA, Adrian HATOS, Claudia OSVAT, Adrian Petru POP.3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria Gherlea, AvizatJuridic-Rodica DEAC.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul general consolidat de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul.Pentru persoane juridice /fizice straineSe va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, din tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru a demonstra ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180, art.181 si art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca ofertantul/asociatul nu figureaza cumentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform legii 85/2006 republicata).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. . Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata..Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul prezentarii unei oferte comune /in asociere, documentele solicitate la pct. III.2.1.se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective si completarea formularului ?Informatii generale? anexat.)Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulatevor confirma lista a prestarilor de servicii similare in valoare de minim 100000 lei. Valorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Cerinta 2 Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul se va completa indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti., Cerinta 3 Informatii privind asocierea.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele privind situatia personala mentionate la cap. III.2.1 trebuie demonstrate de fiecare asociat , iarsituatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certifivcatul de management al calitatii firmei ofertate dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii sau echivalent.- Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer