Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport a salariatilor SC TERMICA SA Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 329521
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TERMICA S.A.
Numar invitatie: 329521/14.06.2012
Denumire contract: Servicii de transport a salariatilor SC TERMICA SA Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMICA S.A.Cod fiscal: RO14682110, Adresa: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Telefon: 0230251998, Fax: 0230257066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Suceava, Romania, cod postal: 720166, telefon: +40 230251997, fax: +40 230257066, persoana de contact: Serviciu Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a SC TERMICA SA Suceava, str.Energeticianului nr.1, corp administrativ etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport a salariatilor SC TERMICA SA Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea de servicii de transport rutier specializat de persoane, angajati ai SC TERMICA SA Suceava, de la domiciliile lor la locul de munca - CET si retur, conform solicitarilor din caietul de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.000 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN: RO72BTRL03401202381657XX deschis la BANCA TRANSILVANIA-Sucursala Suceava), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care se va depune contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de3.072 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 75 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi prezentat in original si va fi in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus. In cazul unei asocieri, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. Garantia de participare la procedura va fi restituita in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.Model scrisoare garantie bancara-FORMULAR 1 Sectiunea Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea, completata conform FORMULAR 2 din sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art. 181 din OUG 34 / 2006, completata conform FORMULAR 4 din sectiunea Formulare ? in original;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform FORMULAR 3 din sectiunea Formulare ? in original;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006, completat conform FORMULAR 5 din sectiunea Formulare ? in original.Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan Silviu Gemanari-Director general;Elisabeta Vlagea?Director economic;Doina Oica-Director marketing;Radu Bandol-sef birou juridic;Carmen Diaconescu-sef serviciu contracte: Catalin Pantiru-serv.contracte. 1.Certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Certificatul constatator va fi depus conform conditiilor de valabilitate solicitate de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care acesta a prezentat documentul in copie.In cazul asocierii in scopul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat in parte va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente care dovedesc capacitatea economica si financiara: Se va prezenta formularul ?Informatii generale ?, conform FORMULAR 6 din sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Lista va contine: denumirea serviciilor, valoarea, perioada de prestare si datele de identificare ale beneficiarilor (adresa si numarul de telefon) completata conform ? FORMULAR 7 din sectiunea Formulare, Documente care dovedesc capacitatea tehnica: Prezentarea listei cu mijloacele auto de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, inchiriate, alta forma de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii care face obiectul prezentei achizitii, inclusiv categoria de clasificare a mijloacelor de transport ofertate.In cazul in care mijloacele de transport nu sunt proprietatea ofertantului se vor prezentacopii dupa contractele de inchiriere, leasing sau alta forma de punere la dispozitie., Pentru buna desfasurare a transportului personalului sunt necesare trei autobuze a cate50 locurifiecare, in perfecta stare de functionare.Se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?: 1.Certificatele de inmatriculare si anexa acestora cu viza ITP.2.Atestatele sau certificatele profesionale ale conducatorilor auto care efectueaza serviciile de transport.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer