Achizitie publica - Servicii de transport aerian
Detaliu pentru invitatia numarul 337114
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337114/10.10.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCLUB SPORTIV MUNICIPAL TARGOVISTECod fiscal: 24347768, Adresa: TARGOVISTE STRADA REVOLUTIEI NR 8B, Targoviste, Telefon: 0245640644, Fax: 0245640646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TARGOVISTE STRADA REVOLUTIEI NR 8B, judetul Dambovita, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +40 245640644, fax: +40 245640646, persoana de contact: CIPRIAN IUGULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Clubul Sportiv Municipal Targoviste, Strada Revolutiei nr. 8B, judetul Dambovita, Targoviste, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: a. Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru pe o perioada de 8 luni de zile de la data semnarii acordului-cadru de prestare de servicii, fara reluarea competitiei conform art. 148 si 149 alin ( 2), lit. a) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente fara reluarea competitiei; atribuirea contractelor subsecvente se va face in cascada, in ordinea clasamentului rezultat in urma evaluarii ofertelor.c. Numarul de operatori economici cu care se va incheia acordul?cadru este: 3(trei)d.Procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru: cererea de oferte.e. Valoarea estimata fara TVA a acordului-cadru: intremin 377353, 60 lei fara TVA si max. 531239, 60lei fara TVA (echivalent intre 84195 euro si 118530 euro la cursul BNR din data de 27.08.2012, 1 euro = 4, 4819 lei).f. Valoarea estimata fara TVA a unui contract subsecvent: intre 13445, 7 lei si 165830, 3 leih. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: 9 contracte subsecvente , in perioada octombrie 2012-mai 2013.
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 531, 239.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 10600 lei, cuantumul in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 este de 4311, 20 lei.Termenul de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86, alin. (1) din H.G.nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este 12TREZ2715006XXX007387, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Club Sportiv Municipal Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 24347768. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de demonstra calitatea de IMM atasand Formularul nr. 14 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul)CERINTA 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire- Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.- Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente, catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente, catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.CERINTA 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.CERINTA 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.CERINTA 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte Club Sportiv Municipal Targoviste: Ciprian Iugulescu, Compartiment Administrativ Club Sportiv Municipal Targoviste : Marius Doba, Compartiment Economic Club Sportiv Municipal Targoviste: Anca Vrinceanu, jr. Gabriel Florin Boriga PRIMAR; Tutuianu Ioan VICEPRIMAR; jr. Chiru Catalin Cristea SECRETAR;ing. Marius Constantinescu ADMINISTRATOR PUBLIC; consilieri municipali: Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Cioaca Nicolae Gabriel, Diaconu Diana Elena, Dumitrecu Claudiu, Enache Lucian, Georgescu Alen, Lita Ion, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Patra?cu eugen, Paunescu Mihai Andrei, Prisacaru Ciprian, Raducanu Tudorica, Radulescu Catalin, Stan Daniel Cristian, Stoica Sorin, Tutuianu Ioan, Iancu Avram, Neculaescu Zotic Catalin CERINTA 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a furniza servicii de transport (domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului procedurii), sa nu fie supus procedurii de insolventa si operatorul econo;mic un se afla in incapacitate de plata.Modalitatea de indeplinire- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de solicita ofertantlor cu care se va incheia acordul cadru, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1. Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) sa fie de minim 300000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aprestat in ultimii treiani, minim 1 contract si maxim 2 contracte de servicii similare cu o valoare deminim 165000 lei fara T.V.A. Ofertantul trebuie sa prezinte si lista principalelor contracte de servicii prestate in ultimii3 ani.b) Se va atasa Formularul nr. 8 - declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , completat.c)Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei de la litera a)/ declaratie a operatorului economicNivelul minim pentru experinta similara din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 13:01