Achizitie publica - Servicii de transport aerian
Detaliu pentru invitatia numarul 341320
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341320/21.12.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE STIINTE SPATIALECod fiscal: 11437281, Adresa: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Telefon: 0214574344, Fax: 0214574344
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 0214574471, fax: +40 0214575840, persoana de contact: CAP-ISS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. ATOMISTILOR, Nr. 409, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 0214574471, fax: +40 0214575840, persoana de contact: CAP-ISS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian de pasageri curse externe/interne, de regula clasa economic, pentru deplasarile ocazionate de participarea, in interes de serviciu, la diverse activitati: intalniri de lucru, conferinte, simpozioane, etc.
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei. Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, sub forma Scrisorii de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania saude catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. In cazul in care se opteaza pentru forma de scrisoare de garantie bancara aceasta va fi intocmita conform Formularul 7 - Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original.Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. In cazul in care se opteaza pentru forma de constituire prin virament bancar aceasta va fi un ordin de plata in contul: RO82BPOS70906204042RON01 deschis la BANC POST - Ag. Magurele.- Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.3) - In cazul emiterii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 4.259, 99 lei din garantia de participare , cum se prevede la art.278'1 alin (1), lit (b) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent ;Modalitaatea de constituire-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art.90 din HG nr.925/2006 sau daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica : Cerinta obligatorie : prezentare Formular nr. 5- In conformitate cu art.188 alin.(2) lit.a) din OUG nr.34/2006 se va prezenta oLista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP si de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 13:07