Achizitie publica - Servicii de transport aerian
Detaliu pentru invitatia numarul 357531
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357531/14.02.2014
Denumire contract: Servicii de transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii prestate de catre entitati juridice specializate in vederea achizitionarii de catre Consiliul Judetan Harghita a biletelor de avion pentru zboruri interne si/sau internationale, in functie de necesitatile concrete.
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 2.970, 00 lei. Garantia se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 13 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2)?(4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul de garantie RO44TREZ3515006XXX000202, cont fiscal 4245763.Mod de prezentare: -dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata, legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire(Formularul nr.9)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (completare Formular nr. 1)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(completareFormular nr. 2)3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 3)4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (modelFormular nr. 4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s indice 2 din OUG nr. 34/2006sunt urmatoarele: Borboly Csaba - presedinte Birtalan Jozsef ? vicepresedinte Petres Sandor ? vicepresedinte Dr.ing. Szabo; Barna - administrator public Egyed Arpad ? secretar judetCONSILIERII JUDETENI: Ambrus Sandor Barti Tihamer Becze Istvan Bege Karoly Bende Sandor Benyovszki Lajos Bíro; Barna Botond Burus-Siklo;di Botond Csillag Peter Csutak Maria Magdolna Danguly Ervin Ferencz Salamon Alpar Laszlo; Incze Csongor Magyari Vencel Marcu Raducu Ioan Orosz-Pal Levente Palffy Domokos Pop Adrian Proca Ion Racz Arpad Rafain Zoltan Salamon Zoltan Sandor Barna Sebestyen Csaba Istvan Sorban Attila Szentes Antal Thamo; Csaba Zsolt Bela To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: Balint Andras ? director executiv Csato; Erzsebet ? consilier Gergely Olga ? consilier Gergely Andrea ? consilier Gergely Maria ? consilier Lakatos Zsolt ? consilier Barabas Arpad ? consilier Mihaly Emeric ? consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA Romfeld Maria Magdolna ? director general Zolya Zoltan ? sef serviciu Do;sa Szilard ? director general adjunct VagassyAlpar ? consilier juridic ViraghFerenc ? consilier juridic VoslabanClaudia ? consilier juridic TulbureIrina ? consilier juridic CsaszarIstvan ? consilier juridic SalamonBoro;ka ? consilier juridicPap Maria - inspector Zso;k Sarolta - referent Kiss Judit ? referent Szekely Hajnal Gabriella ? consilier juridic Sillo; Attila - consilier Pal Ernest ? inspector Kiss Zoltan ? consilier juridic Miklo;si Ildiko; ? inspector Olah Zoltan ? inspector Csata Kinga ? consilier Ichim Ciprian ? inspector Vrincean Clara ? consilier Lorincz Edit ? inspector Szabo; Zsolt Szilveszter ? consilier Kelemen Biborka ? consilier Antal Zsofia ? inspector Salamon Endre ? consilier Becze Beata-Terez ? consilier juridicDIRECTIA GENERALA MANAGEMENT Csata Tünde ? director general Torok Hanna ? director general adjunct Szocs-Matyas Istvan - director general adjunct Magyari Levente - consilier Ciuche Andrea - consilier Gaspar Izabella - consilier Lukacs Éva - consilier Fabian Erika - consilier Kovacs Emoke - consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICA Bicajanu Vasile ? Director general Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentareadedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Pentru persoane fizice -se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2)Acreditare membru /agent acreditat I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asociatia Internationala de Transport Aerian / International Air Transport Association)Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita completarea Declaratiei privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractului.Se solicita completarea Formularului nr. 8.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta valuta, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a RomanieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani la nivelul careia sa se regaseasca maxim5contracte avand ca obiect servicii de transport aerian a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 15.000, 00 lei fara TVAConfirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin : -Prezentarea decertificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar sau o declaratie a operatorului economic, in cazul in care din motive obiective acesta nu are posibilitatea de a obtine certificarea/ confirmarea prestarii serviciilor din partea beneficiarului .Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiIn sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor: - Curriculum Vitae in original, semnat si datat.-Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;
-copie de pe fisele de informatii din sistemul REVISAL (in cazul persoanelor angajate) sau copie de pe contractul de colaborare dintre parti /conventie / altelesimilare (in cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului)., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca exista. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008;Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociattrebuie sa detina un astfel de certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 12:48