Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international


Detaliu pentru invitatia numarul 319815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Tenis
Numar invitatie: 319815/31.01.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de TenisCod fiscal: 5219525, Adresa: str. Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0213245330, Fax: 0213245329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pierre de Coubertin nr.11, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021901, telefon: +40 213245330, fax: +40 213245329, persoana de contact: Biroul Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pierre de Coubertin nr.11, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021901, telefon: +40 213245330, fax: +40 213245329, cladire CNT, etaj 2, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea de servicii de transport aerian ocazional international/intern pentru sportivii, antrenorii si oficiali FRT
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 4.000 lei.Valoarea care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278ยน din OUG 34/2006 va fi de 3915 ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara (Formularul 13), ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO61 RNCB 008 000 5659 1800 01 deschis la BCR Sala Palatului, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international., sunt: Dragomir Ruxandra-Presedinte FRTMatei Silviu Cristian-Director General FRTBut Elena-Responsabil Achizitii publice FRTCerinta nr.4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 6 ? Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romanea) Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor (in original sau copie legalizata), din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare prestarii serviciilor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori..Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Acreditare I.A.T.A, Cerinta nr.4Acreditare I.A.T.A, Cerinta nr.1Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei in ultimii 3 ani (se va prezenta minim un contract/acord-cadru), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii de transport aerian pasageri se confirma prin prezentarea de recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Recomandarile pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr.2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului, Cerinta nr.3Informatii referitoare la subcontractantiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In situatia in care ofertantul nu are subcontractanti acest lucru va fi specificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata la invitatia de particpare ; www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer