Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI OCAZIONAL INTERN SI INTERNATIONAL


Detaliu pentru invitatia numarul 322762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Europene
Numar invitatie: 322762/27.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI OCAZIONAL INTERN SI INTERNATIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor EuropeneCod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 213085374, fax: +40 213085399, persoana de contact: Ministerul Afacerilor Europene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI OCAZIONAL INTERN SI INTERNATIONAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ASIGURAREA SERVICIILOR DE TRANSPORT AERIAN DE PASAGERI OCAZIONAL INTERN SI INTERNATIONAL(rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatii interne si internationale).
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 455, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 9.100lei.Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original la sediul Ministerului Afacerilor Europene (Bd. Aviatorilor, 50A)sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 - Deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitata mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. Atentie. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. FORMULARUL 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180; 2.FORMULARUL 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006; 3.FORMULARUL 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4. FORMULARUL 4 - Declaratie privind lista subcontractantilor. Se va completa doar in cazul existentei unei relatii de subcontractare. 5. FORMULARUL 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;6. FORMULARUL 6-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florentina Tudor, Andreea Ciocarlan, Camelia Sandu, Marian Anghel, Iulica Lutan, Bogdan Nedea, Alina Bobeanu. Nota: in cazul asocierii fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus si anume Formularul nr.1, nr. 2, nr.6 si certificatele de atestare fiscala; 7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta eliberat cu ce mult 30 de zile inaintea de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN). NOTA - Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantilor ce vor deveni parte a acordului cadru, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata, in original sau in copie lizibila, cu stampila si semnatura avand mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa prezentarea certificatelor se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006- Pentru persoane juridice/fizice straine: Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta. Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.2. Se solicita prezentarea Certificatului de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni). Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.3. Se solicita Licenta de turism in baza prevederilor HG nr. 1.267 din 8 decembrie 2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licentelor si brevetelor de turism, in termen de valabilitate, in copie legalizata sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului achizitiei pe ultimii 3 ani sa fie de minim 30.000lei. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre org competente din tara de origine a op econ, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta se considera indeplin prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/acord cadru care sa confirme prest de serv similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 30.000 lei sau echivalent in EURO. Pentru echivalenta leu/valuta se va folosi cursul mediu anual BNR sau cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro) sau prin solicitare la adresele de email: [email protected], [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer