Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international


Detaliu pentru invitatia numarul 342248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Tenis
Numar invitatie: 342248/31.01.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de TenisCod fiscal: 5219525, Adresa: str. Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0213245330, Fax: 0213245329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul. Pierre de Coubertin nr.11, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021901, telefon: +40 213245330, fax: +40 213245329, persoana de contact: Biroul Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul. Pierre de Coubertin nr.11, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021901, telefon: +40 213245330, fax: +40 213245329
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea de servicii de transport aerian ocazional international/intern pentru sportivii, antrenorii si oficiali ai Federatiei Romane de Tenis
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 575 - 360, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare: 7204, 5 leiData la care se va face echivalarea leu/alta valuta este cu 3 zile inainte de data limita de depunere ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara (Formularul 12), ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO61 RNCB 0080 0056 5918 0001 deschis la BCR Sala Palatului, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM.In cazul in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. art. 278^1 din OUG nr 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire a acordului-cadru de Servicii de transport aerian de pasageri ocazional intern si international, sunt: Dragomir Ruxandra-Presedinte FRTMatei Silviu Cristian-Director General FRTBut Elena-Responsabil Achizitii publice FRTCristea Catalina-Antrenor federal FRTOvidiu Popescu- Antrenor federal FRTCerinta nr.4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.5Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta - Formularul 6 Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate.Cerinta nr.2Prezentarea dovezii acreditarii ca membru I.A.T.A (International Air Transport Association), valabila la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea Licentei de turism.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei in ultimii 3 ani (se va prezenta minim un contract/acord-cadru), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii de transport aerian pasageri se confirma prinprezentarea de recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Recomandarile pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer