Achizitie publica - Servicii de transport aerian intern si international de pasageri
Detaliu pentru invitatia numarul 341812
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341812/16.01.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian intern si international de pasageri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213872370 / +40 213871178, Fax: +40 213199676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, cod postal: 050741, tronson VII, etaj 6, camera 22
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, tronson VII, etaj 6, camera 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian intern si international de pasageri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea transportului salariatilorA.N.A.F. pentru deplasarile ocazionate de participarea, in interes de serviciu, la diverse activitati, intalniri de lucru, conferinte, misiuni, simpozioane, etc.a)Pe baza acordului cadru se vor atribui contracte/comenzi subsecvente, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru, criteriul de atribuire al comenzilor/contractelor fiind pretul cel mai scazut al biletelor.b) Durata acordului cadru este de 12 lunic) Numarul maxim de 5 operatori economici cu care se va incheia acordul ? cadru se modifica (in sensul majorarii) in cazul in care pe ultimul loc in clasament (locul 5) se afla mai multi operatori economici cu acelasi nivel al Taxei de Servicii (TS), acestia devenind toti semnatari ai acordului-cadru si prin aceasta se depaseste numarul maxim de 5 stabilit la lit.a).
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000, 00 lei.Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Dovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentrugarantia de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 (cinci) zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: (1)Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare, completata de catre operatorul economic si dupa caz, de tertul sustinator. Incadrarea ofertantului sau dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Se solicita completarea si prezentarea Formularului 1, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal, sau de catre persoana imputernicita de acesta. (2) a) Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).- Se va completa si prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.b) Prezentarea de documente relevante privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale. Persoane fizice/juridice romane: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice/fizice straine -Prezentarea oricarui document care e un document similar, edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Documentele vor fi prezentate de fiecare asociat si dupa caz, de tertul sustinator.Incadrarea operatorului economic in situatiile prevazute la art. 181, sau dupa caz a tertului sustinator in situatiile prevazute la art. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentele in original/copie lagalizata in termen de 3 zile de la comunicarea. (3)Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010;Se va completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.In cazul unei asocieri, fiecare ascociat va prezenta documentele solicitate; (4) Se va completa si prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.- Documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de eventualii subcontractanti sau tert sustinator.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Serban Pop, presedinte ANAF, Octavian Deaconu, secretar general ANAF, Narcisa Bradeanu, director general, Directia generala economica - ANAF, Elena GiorgianaNicoleta Hagi- Nicovici, director general adjunct, Directia generala economica - ANAF, Irina Nitu, director general adjunct, Directia generala juridica - ANAF, Luiza Geambasu, sef serviciu, Directia generala juridica - ANAF, Paul Soviani, director, Directia de buget si contabilitate interna - ANAF, Lacrimioara Golban, sef birou, Directia de buget si contabilitate interna - ANAF, Atita Frasineanu, consilier superior, Directia de buget si contabilitate interna - ANAF, Florina Pasca, sef serviciu, Directia de buget si contabilitate interna - ANAF, Andrei Pavel, director, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne - ANAF, Nicolae Gheorghe director general adjunct, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne - ANAF, Anica Lincu, sef birou Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne - ANAF, Melania Cozma, consilier superior, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne ? ANAF. (5) Completarea si prezentarea Formularului 5- Declaratia privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. In cazul prezentarii unei oferte comune de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea acordului de asociere. Aceasta se va legaliza la solicitarea achizitorului in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. (1)a)Persoane juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cuprinzand date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.b) Alte entitati legale vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.c) Persoanele juridice straine vor prezenta documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Documentele emise in alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata si legalizata.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.(2) Ofertantul trebuie sa demonstreze faptul ca detine autorizatiile necesare pentru a presta serviciile oferite.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.In situatia in care valabilitatea certificatelor expira in timpul derularii procedurii de incheiere a acordului cadru operatorul economic are obligatia de a obtine aceste documente si de a le prezenta autoritatii contractante in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data eliberarii/avizarii acestora.Aceasta obligatie este valabila si pe durata derularii acordului cadru.In etapa evaluarii ofertelor, autoritateacontractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Documente solicitate: Certificat de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni);Certificat de membru al A.N.A.T- (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocia?ii/subcontractantiiSe solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. La incheierea contractului de achizitie publica se vor prezentarea contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se solicita operatorului economic sa dovedesca asigurarea unui nivel corespunzator al managementului calitatii. Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificareasistemului de management al calitatii (ISO 9001/2008 sau echivalent) pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces nerestrictionat in www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 15:44