Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian intern si international pentru toate categoriile de salariati ai Consiliului Judetean Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 335406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 335406/14.09.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian intern si international pentru toate categoriile de salariati ai Consiliului Judetean Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 0357731100, fax: +40 0357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad - Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian intern si international pentru toate categoriile de salariati ai Consiliului Judetean Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitionarea de servicii de transport aerian intern si international, intern si international pentru toate categoriile de salariati ai Consiliului Judetean Arad, conform caietului de sarcini atasat documentatiei de atribuire. Valoarea estimata in lei fara TVA a acordului cadru este de: minim 112250 lei/25.000 euro, maxim 157150 lei/35.000 euro, respectiv valoarea estimata in lei fara TVA a celui mai mare contract subsecvent este de: minim 84187, 5 lei/18750 euro, maxim 117862, 5 lei/26250 euro. Cursul leu/euro afisat de BNR la 20.08.2012:1 euro=4, 49 lei. Acordul-cadru se va incheia pe aproximativ 16 luni, pentru o cantitate estimata minima de 3 bilete de avion si maxima de 320 bilete de avion, dupa cum urmeaza: Contract subsecvent 1: ~noiembrie-decembrie 2012, cantitate estimata minima 1 bilet de avion, maxima 40 bilete de avion; Contract subsecvent 2: ianuarie-decembrie 2013, cantitate estimata minima 1 bilet de avion, maxima 240 bilete de avion; Contract subsecvent 3: ianuarie-februarie 2014, cantitate estimata minima 1 bilet de avion, maxima 40 bilete de avion.
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 2300 lei, care va fi atasata(la vedere)plicului exterior ofertei. Gar.tr.sa fie irevocabila. Moneda in lei; Limba in care se va prez.garantia: lb. romana, iar pers.straine vor prezenta si trad.autoriz. Per.de valab.a garantiei: 90 de zile de la term. lim. de dep. a ofert. care va acoperi si per.de valab.a of. In cazul extinderii per.de valab. a of., per.de valab. a garant.va fi prelungita in mod coresp., in caz contrar se cons. ca ofer.si-a retras oferta. Forma de const.(cfm art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin viram. in contul Jud.Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud.Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine; printr-un instrum.de garant.emis in cond. legii de o soc. bancara ori o soc.de asig, prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert.Dovada const. garant. dupa caz, insotita de decla. de incadrare in categ. IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vedere. Precizari privind instr.de garantare: prezentat oblig. in original, la desch.of. va fi emis in fav. Jud.Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar den.si adresa autorit.in fav.careia s-a const. Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care tr. sa coresp. cu cea inscrisa in doc; Sa contina parafa lizibila a soc.emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Ac.tr.sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006. Tr. sa prevada posib. retinerii sumei, cfm. art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.Dupa deschidere, of.care nu fac dovada const.garant.de part. in cuant. forma si avand per. de valab. solicit. in doc. de atrib. vor fi respinse in cadrul sedintei de desch.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilierii judeteni si persoanele care vor face parte din comisia de evaluare, conform art.6 din OUG 96/2002 se regasesc in anexa la Formularul nr.26. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: 1.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. In cazul in care certificatul ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata; 2.Licenta turism eliberata de Autoritatea Centrala de Reglementare in Domeniul Turismului; 3. Acreditare I.A.T.A. (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni). Certificatele mentionate mai sus se vor prezenta in original/copie legalizata/copie in conformitate cu originalul, persoanele juridice straine vor prezenta documente echivalente celor solicitate mai sus insotite de traducerea autorizata a acestora.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/ tert sustinator: se va preciza cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii - minim 2 persoane. Se vor prezenta numele, datele de contact (tel.fax, tel.mobil, e-mail etc.) pentru persoanele care vor raspunde prioritar la solicitarile AC., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/ tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Se va completa Formularul 7 lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate. Se va anexa recomandarea/ recomandari aferente serviciilor prestate. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontractari tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorului economic), sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer