Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian national-international de persoane F.R.B. - acord cadru 2013-2015.


Detaliu pentru invitatia numarul 346180
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE BASCHET
Numar invitatie: 346180/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian national-international de persoane F.R.B. - acord cadru 2013-2015.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE BASCHETCod fiscal: 4203857, Adresa: Bucuresti, Str. VAsile Conta nr 16, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021 317 00 97, Fax: 021 317 04 89
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Basarabia nr.39, Bucuresti, Romania, cod postal: 022103, telefon: +40 213170097, fax: +40 213170489, persoana de contact: Simona Niculescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd. Basarabia nr.39, Bucuresti, cod postal: 022103, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian national-international de persoane F.R.B. - acord cadru 2013-2015.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian national-international de persoane F.R.B. - acord cadru 2013-2015, pentru loturile nationale de baschet (masculin-feminin, juniori-seniori).
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 - 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 7.200 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1 din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului 4.800 lei, in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din OUG nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de plata, in original, se ataseaza Scrisorii de inaintare - Formularul 7 din sectiunea - Formulare, in exteriorul plicului ce contine oferta si documentele care insotesc oferta. Daca ofertantul este incadrat in categoria I.M.M.-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentului de plata a garantiei de participare, ?Declaratia pe propria raspundere?, intocmita conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 11 din sectiunea - Formulare. Data la care se va lua in considerare cusrul de schimb leu-euro: 19.04.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare). 2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; b.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 10 din sectiunea-Formulare); 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Dan Berceanu - secretar general; c.Horia Paun - manager general; d.Elena Tint - contabil sef; e.Simona Niculescu - director investitii; f.Tiberiu Rist - director comunicare; g.Marius Bulancea - consilier juridic; h.Alina Moanta - antrenor federal. 5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3 din Sectiunea-Forumlare). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate: Servicii de ticketing (emitere) bilete de avion - transport aerian de persoane. 2.Prezentarea documentului care atesta calitatea de membru in cadrul I.A.T.A (International Air Transport Association)(certificate I.O.S.A.), sau document echivalent, valabil pentru ofertant sau pentru personalul de lucru din cadrul operatorului economic ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2011., Fisa de informatii generale (Formularul 4 din sectiunea - Formulare), din care sa reiasa o cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani din domeniul de activitate aferent obiectului contractului, de cel putin 100.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2009 ? 1 Euro = 4, 2376 lei; anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei, anul 2011 - 1 Euro = 4.2379 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa reiasa prestarea serviciilor, in valoare de minimum 50.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei; anul 2011 - 1 Euro = 4.2379 lei; 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer