Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional
Detaliu pentru invitatia numarul 332913
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 332913/01.08.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spatarului nr. 45, sector 2, Bucuresti, telefon: +40 213156911, fax: +40 213156911, persoana de contact: , Cristea Laurentiu, Cristina Pascu, e-mail
[email protected].
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Spatarului nr. 45, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian ocazional , bilete de avion dus intors.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 446, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante. Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calculata de la data limita de depunere a ofertelor (cf. art.85 lit.HG 925/2006) 3. Cuantum: 8926 lei. Contul de garantii al Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezorerie sector 5, Cod fiscal :12558583; 4.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare la procedura se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va completa formularul nr.12 din Sectiunea III - Formulare.In cazul in care garantia de part. nu se depune pana la data limita, oferta va fi descalificata.
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului. 2.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA; 3.Forma de constituire a garantiei de buna executie ?Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. 4.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va completa formularul nr. 13 din Sectiunea III - Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III - in original3.Ofertantul va depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridiceb)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localeOfertantul trebuie sa prezinte certificatele din care sa rezulte ca acestanu are datorii exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III - in original(conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).5) Ofertantul, subcontractantul (unde este cazul), vor completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006(Formularul nr.4 din Sectiunea III).Lista persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform art.69^1 din OUG34/2006: Gelu Oltean -Director GeneralLinul Marius - Director AdjunctPopa Mare Laura - Membru ComisieNastasa Carmen- Membru ComisieCristina Pascu- Responsabil Achizitii PubliceAbraham Paula - Membru comisieVizireanu Fanuta- Membru comisieSandu Mihaela- membru comisieBalc Emanuel- membru comisie6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formularului nr.5 din Sectiunea III.In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Neindeplinirea uneia din cerintele solicitate in cadrul documentelor enumerate mai sus va conduce la excluderea operatorului economic din procedura de atribuire.In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata notarului, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii directe de la autoritatile competente.7.Prezentarea acreditarii ca membru IATA- International Air Transport Association sau echivalent, in limba romana.Se vor prezenta documente, certificate, semnate si stampilate de reprezentantul legal. Pentru persoanele juridice romane: Se va prezenta Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau fotocopie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitati acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Se va depune formularul nr.6 din sectiunea III.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrincipalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantultrebuie sa demonstreze capacitatea tehnica astfel: - Unul sau mai multe contracte, care sa fi avut ca obiect servicii de transport aerian ocazional.Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii de transport aerian ocazional efectuate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 8
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 18:04