Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional


Detaliu pentru invitatia numarul 353489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 353489/09.09.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: (Adresa postala: Bdul. General Gheorghe Magheru nr. 33, sector 1) sau la punctul de lucru in Str. Olteni nr. 2-4, sectorul 3, Parter, Registratura., Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035600, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olteni nr. 2-4, sectorul 3, Parter, camera 004., Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035600, persoana de contact: Niculae Mircea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: a. Sub rezerva dreptului prevazut la art. 1481 lit. b) din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu cel putin 3 operatori economici (numarul maxim fiind nelimitat) atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian international, de pasageri pentru destina?iile / clasele / durata / conditiile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competitiei;Sunt excluse zborurile cu companii de tip , ,Low cost".b. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / conditiilor prevazute in acordul-cadru, prin reluarea competitiei ori de cate ori va aparea necesitatea organizarii unor deplasari in strainatate a personalului sau delegatilor autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 918 - 537, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10740, 80 lei, pentru participarea cu oferta la procedura.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 13) care se prezinta in original;
- fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1. Pentru echivalenta leu/alta moneda se va utiliza cursul de schimb comunicat de BNR in data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garan?ia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documenta?ia de atribuire.(se va atasa Formularul nr.9 completat si semnat)Iin cazul in care CNSC respinge o eventuala contestatie depusa de ofertant ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre Autoritatea Contractanta a masurilor de remediere necesare se va retine din garantia de participare suma de 4317, 039 lei, asa cum prevede art. 2781 alin (1) lit. b)din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (modelFormularul nr.1)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(modelFormularul nr.2 )3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr.3)4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (modelFormularul nr.4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s 2 din OUG nr.34/2006sunt urmatoarele: Directorat: Stefan Doru BUCATARU-DGEx., Constantin Vaduva- membru, DIACONU Ioan-membru, Adrian RUSU ?membru, Maria IONESCU- D.Ec., lucian ANTON-C.J., Virgil Dumitru ORLANDEA- Director DSS, Miron SAVU-M.CCR, RADESCU Cerasela-M.A., Adrian VALCIU-Manager DSIC, STEFAN Marin IS MI, Mariana ILIE -IS Adj., FEDIUC Raducusef SAICSUA, ANTON Lucian-OJC, Elena LUCA-RefSP/CCR, Bogdan FOLEA RS/CCR, NICULAE Mircea Ing.Pr.Spec.SAICSUA, MANICUTA?KISS Mihai Petru Ing.Pr.Spec.SAICSUA, CIUCA Adrian-Ec. Pr. SAICSUA, Mirela HARALAMBIE Ref. `Spec SAICSUA. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentareadedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Pentru persoane fizice -se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident.2)Acreditare membru /agent acreditat I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asocia?ia Interna?ionala de Transport Aerian / International Air Transport Association)NOTA: Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 ani. pentru echivalenta leu/ alta moneda se va utiliza cursul mediu de schimb pentru fiecare din anii respectivi comunicat de bnr pe site-ul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca exista., Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani la nivelul careia sa se regaseasca maxim 2 contracte deservicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 47950 lei fara TVA.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin : - Prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar sau o declaratie a operatorului economic, in cazul in care din motive obiective acesta nu are posibilitatea de a obtine certificarea/ confirmarea prestarii serviciilor din partea beneficiarului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiIn sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor: - Curriculum Vitae in original, semnat si datat.-Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat ?i datat;
-copie de pe fisele de informatii din sistemul REVISAL (in cazul persoanelor angajate) sau copie de pe contractul de colaborare dintre parti /conventie / altelesimilare (in cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului). Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 900/2008 sau similar.Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform EN ISO 9001 ( SR EN ISO 9001)/2008 sau similar, un sistem de management al calitatii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer