Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse internationale


Detaliu pentru invitatia numarul 345537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Numar invitatie: 345537/18.04.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse internationale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICECod fiscal: 18125074, Adresa: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Telefon: +40 3118090, Fax: +40 3118095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DINICU GOLESCU 38 SECT1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 3118090, fax: +40 3118095, persoana de contact: BALAN BOGDAN IONUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DINICU GOLESCU 38 SECT1, etaj 4, camera 43, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse internationale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii prestate de catre entitati juridice specializate in vederea achizitionarii de catre Autoritatea Contractanta a biletelor de avion pentru zboruri internationale, in functie de necesitatile concrete ale acesteia.Asigurarea transportului salariatilor pentru deplasarile ocazionate de participarea, in interes de serviciu, la diverse activitati, intalniri de lucru, conferinte, misiuni, simpozioane, etcPe baza acordului cadru se vor atribui contracte/comenzi subsecvente, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru, criteriul de atribuire al comenzilor/contractelor fiind pretul cel mai scazut al biletelor.Numarul maxim de operatori economici cu care se va incheia acordul ? cadru este nelimitat, acestia devenind toti semnatari ai acordului-cadru. (Autoritatea a stabilit un numar maxim de 99 de participanti la acordul cadru, intrucat fisa standard obliga la stabilirea unui numar maxim).Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru de servicii pentru destina?iile/clasele/durata deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta, pe o perioada de 24 luni, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferta.Durata acordului cadru este de 24 luni de la data semnarii.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasariexterne ce urmeaza a se efectua de catre salaria?ii A.N.R.M.A.P.Un singur contract subsecvent va con?ine, estimativ, minim 1 bilet, maxim 10 bilete.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de: 16 000 LEIfara TVA.Pe durata intregului acord-cadru, pentru servicii de transport aerian international de pasageri (dupa caz), se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 10 bilete si maxim de 200 bilete;Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru servicii de transport aerian international de pasageri (dupa caz) se estimeaza achizitionarea unui numar minim de1 bilet si maxim de 10 bilete;
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 - 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 4.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO41TREZ7015005XXX006154 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Sector 1.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici .Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.(Completare Formular nr.1).Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr. 34/2006.(Completare Formular nr. 2).Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Operatorul economic va completa o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularulnr. 3(conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul, subcontractantul (unde este cazul), vor completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanelecu functie de decizie din cadrul A.N.R.M.A.P.: Presedinte: Lucian Dan VladescuVicepresedinte: Mircea FechetSecretar General: Cristina Ecaterina CorutDirector Cabinet Presedinte : Ana Maria AxeniaDirector general DSV ex-post: Daniel GrigoroiuDirector DSV ex-post: Cicerone StanDirector general DGRE: Octavian ConstantinescuDirector DE ex-ante: Alexandra MihaiDirector DEAAP: Roxana GrecuDirector DMS: Jenica IoanDirector DRAT: Raluca MartianDirector Directia de Analiza si formare profesionala: Bogdan DobrinDirector Departamentul de comunicare si relatii publice: Elena BanciuSef serviciu Evaluare ex-ante: Liana ManeaSef serviciu Serv. Reglementare : Eduard BadeaSef serviciu Serv. Supraveghereex-post: Cristina SpoialaSef serviciu Evaluare ex-ante: Aurelia MogosiuSef serviciu Serv. administrativ : Cristian Badea Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Persoanele juridice strainepot prezent oricedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea acreditarii ca membru IATA- International Air Transport Association.Licenta pentru activitati de turism, eliberata de autoritatea centrala de reglementare in domeniul turismului.Prezentare certificat/licenta in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.(ordinul Ministrului Turismului nr.103/95, H.G.1267/2010, Ordin MDRT 1051/2011).Se vor prezenta documente, certificate in oricare din formele original, copie sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului acordului cadru., Se vor prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 se va prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru a fi calificat trebuie sa demonstreze ca a prestat servicii similare in valoare cumulata deminim 16.000 lei, fara TVA prin maxim doua contracte.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentare de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultasi pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO9001.Operatorii care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer