Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internationale


Detaliu pentru invitatia numarul 355199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul pentru Societatea Informationala
Numar invitatie: 355199/30.10.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internationale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul pentru Societatea InformationalaCod fiscal: 4220947, Adresa: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213112070, Fax: +40 0213114103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 0213112070, fax: +40 0213114103, persoana de contact: ADRIAN FRANTZ KALAPIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul MSI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internationale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii prestate de catre entitati juridice specializate in vederea achizitionarii de catre Autoritatea Contractanta a biletelor de avion pentru zboruri interne si internationale, in functie de necesitatile concrete ale acesteia. Asigurarea transportului salariatiloracestora pentru deplasarile ocazionate de participarea, in interes de serviciu, la diverse activitati, intalniri de lucru, conferinte, misiuni, simpozioane, etc. Pe baza acordului cadru se vor atribui contracte/comenzi subsecvente, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru, criteriul de atribuire al comenzilor/contractelor fiind pretul cel mai scazut al biletelor. Numarul maxim de operatori economici cu care se va incheia acordul ? cadru este nelimitat, acestia devenind toti semnatari ai acordului- cadru.Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru de servicii pentru destinatiile/clasele/durata deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta. Durata acordului cadru este de 36luni de la data semnarii.Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari interne si externe ce urmeaza a se efectua de catre salariatii autoritatii contractante.Pe durata intregului acord-cadru, pentru servicii de transport aerian intern si international de pasageri (dupa caz), se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 40 bilete si maxim de130 bilete;
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 100 - 437, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 4.500 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.13 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO87TREZ7005005XXX000150 al autoritatii contractante, deschis la ATCPMB.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici .Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (modelFormularul nr.1)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(modelFormularul nr.2 )3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr.3)4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (modelFormularul nr.4)Persoanele cu functii de decizie din cadrul M.S.I.: Bebe Viorel Ionica ? secretar de stat, Adrian Franz Kalapis ? secretar general, Mihaela Danet ? director general, Eugen Cojoaca ? director general adjunctMirela Tudose ? sef serviciu juridic, Dan Catana ? consilier, Adrian Flesariu ? consilier Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1)Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.2)Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Pentru persoane fizice - se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident.2)Acreditare membru /agent acreditat I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asocia?ia Interna?ionala de Transport Aerian /International Air Transport Association)NOTA: Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru a fi calificat trebuie sa demonstreze ca a prestat servicii similare in valoare cumulata deminim 10.000 lei fara TVA.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentare de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultasi pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, Cerin?a nr.2Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiOperatorul economic va face dovada ca dispune de minim1 persoana pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor: - Curriculum Vitae in original, semnat ?i datat.- Angajament de participare al persoanei /persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat ?i datat;
-copie de pe fi?ele de informa?ii din sistemul REVISAL (in cazul persoanelor angajate) sau copie de pe contractul de colaborare dintre par?i /conven?ie / altelesimilare (in cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului)., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca exista Cerin?a nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008;Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociattrebuie sa detina un astfel de certificaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer