Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale


Detaliu pentru invitatia numarul 357138
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Numar invitatie: 357138/27.01.2014
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: +40 236419177, Fax: +40 236419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47., Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236419177, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale in functie de deplasarile programate in cadrul Universitatii ?Dunarea de Jos? din Galati in interes de serviciu, in cadrul proiectelor derulate prin fonduri europene si in cadrul contractelor de cercetare .a.Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu cel putin 3 operatori economici (numarul maxim fiind nelimitat), atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse interne si internationale pentru destinatiile / clasele / durata / conditiile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competitiei;b.Competitia se va relua cu semnatarii acordului cadru, pentru fiecare deplasare in parte.Pentru fiecare deplasare autoritatea contractanta va transmite invitatie semnatarilor acordului cadru, in vedera stabilirii pretului cel mai scazut al biletelor de avion solicitate prin invitatie. (conform caietului de sarcini).
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare- 10200 leiModul de constit. a garant. de participare: Garantia de particip. se constit. in conf. cu preved. art. 86 din HG925/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Per. de valab.a garantiei pentru particip.: 60 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Daca garantia se constit. prin instrum. de garantare emis in cond. legii de catre o societ. bancara sau de catre o societ.de asigur., se va putea utiliza orice model agreat de catre instit. emitenta, cu cond. respect. preved. art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G925/2006. Daca garantia se constit. prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522. In situatia constit.garantiei de participare prin mijloace electronice online se va prezenta confirmare de plata electronica.Mod de prezentare dovada constit. garantiei/instrumentul de garantare: se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autorit. contract. pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Garantia de particip. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM garantia de particip. se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in document. de atrib. cf. art.86, alin.6 din HG925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia de particip. in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de operatorul ec. cf. preved.art. 278^1 din OUG 34/2006.Modul de restit. a garantiei de particip.: Garantia de particip.se restit. in cond. prevaz.la art. 88 din OUG 925/2006 cu modif.si complet.ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre conducerea executiva: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategii universitare si dezvoltareinstitutionalaProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Cezar BICHESCU - DIRECTOR GENERAL INVESTITII SI RESURSE UMANEInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ec. Marian Danaila -Sef Serviciu achizitiiCorina Grigoras? Ad-tor. PatrimoniuIng. Virginia Tachita - Ad-tor. PatrimoniuEc. Doina Berigic- Director economicOpreanu Dragos Alexandru ? Consilier JuridicEc. Lovin Angelica - Ad-tor. FinanciarEc. Adina Bichescu - Ad-tor. FinanciarIng. Crina Niculae - Ad-tor. PatrimoniuEc. Maricica Felea - ?ef Birou financiarModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal/secundar din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoanele juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Pentru persoane fiziceDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara incare ofertantul este rezident.Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor ce vor deveni parte a acordului cadru, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Modalitate de indeplinire : Pentru persoana juridice /fizice romane: Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului?.Pentru persoanele juridice straineSe va prezenta document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare.Pentru persoane fiziceSe va prezenta document edificator prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica.Cerinta nr. 2Se solicita prezentarea Certificatului de Acreditare I.A.T.A (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni). Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.Modalitate de indeplinire : Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor) un contract de servicii similare de transport aerian a carui valoare, fara TVA, trebuie sa fie cel putin egala cu 10000 lei sau echivalent.Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea a minim 1 document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul privat beneficiar care sa confirme: serviciile prestate, valoarea acestora, perioada de prestare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal.Valoarea in euro/valuta se va calcula la cursul mediu comunicat de BancaCentrala Europeana, pentru anul in care au fost prestate serviciile similare (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794).Cerinta 2.Resursele minime de personal care vor fi disponibile pentru executareaacordului-cadru si a contractelor subsecvente.In relatia cu autoritatea contractanta, prestatorii de servicii vor alocapersonal responsabil pentru indeplinirea cu operativitate si in bune conditii a tuturor solicitarilor, respectiv1 persoana.Se vor prezenta numele, datele de contact (telefon, fax, tel. mobil, adresade e-mail, etc.).In sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor: - curriculum vitae in original semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului(daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original semnat si datat;
- copie de pe fisele de informatii din sistemul REVISAL (in cazulpersoanelor angajate) sau copie de pe contractul de colaboraredintre parti/conventie/altele similare (in cazul in care personalulpropus nu are calitatea de angajat al ofertantului).Cerinta 3.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite deSubcontractanti si specializarea acestora daca exista.In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, sau echivalent.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificatul emis de un organism independent se va prezenta in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer