Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL DE PASAGERI PENTRU DEPLASARI IN TARA SI STRAINATATE
Detaliu pentru invitatia numarul 329111
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329111/11.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL DE PASAGERI PENTRU DEPLASARI IN TARA SI STRAINATATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: 0214136007, Fax: 0214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: BLANDU MIHAELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul UM 02301 Bucuresti din Blv. Ghencea, nr. 35, sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL DE PASAGERI PENTRU DEPLASARI IN TARA SI STRAINATATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadrupe o perioada de 12 luni de la data semnarii acestuia, in urma aplicariiprocedurii cerere de oferte, cu minim 5 - maxim 11 operatori economici, atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii pentru destinatiile/clasele/duratele deplasarilor solicitate de catre autoritatea contractanta.2. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza prin reluarea competitiei ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari externe/interne ce urmeaza a se efectua de catre personalul si sportivii legitimati ai U.M. 02301 Bucuresti.3. Criteriul de atribuire a contractului subsecvent va fi ?pretul cel mai scazut? pentru totalul biletelor solicitate.4. Numarul de operatori economici cu care se va incheia acordul ? cadru se modifica in mod corespunzator in cazul in careexista mai multe oferte de pret cu acelasi nivel al Taxei de Servicii (TS) si prin aceasta se depaseste numarul de 11 stabilit la punctul 1.Precizari referitoare la modul de desfasurare a reluarii competitiei intre semnatarii acordului-cadru: 1) Pentru orice deplasare care urmeaza sa fie efectuata, autoritatea contractanta, va transmite tuturor operatorilor economici semnatari ai acordului ? cadru o invitatie de participare la reofertare, prin fax/e-mail, privind deplasarile interne si internationale, cu minim2-5 zile lucratoare inainte de data deplasarii.2) Operatorii economici vor transmite oferta prin fax/e-mail, pana la orele 14.00 a zilei in care s-a efectuat rezervarea (respectiv ziua urmatoare zilei in care s-a transmis invitatia de participare la reofertare), iar deschiderea acestora are loc la orele 14.30.3) Dupa expirarea termenului de transmiterea ofertei precizat la pct. 2), autoritatea contractanta va evalua ofertele depuse si va instiinta toti operatorii economici cu privire la rezultatul reofertarii fara a depasi orele 16:30 din ziua in care se deschid ofertele, atribuind contractul subsecvent ofertantului care a prezentat ceamai buna oferta, pe baza criteriului pretul cel mai scazut al biletelor de avion ofertate.4) Comunicarea catre ofertantul declarat castigator echivaleza cu comanda ferma lansata de autoritatea contractanta catre respectivul operator economic.In baza acestei comenzi, operatorul economic are obligatia de a emite biletele de avion si de ale transmite la sediul Unitatii Militare 02301 Bucuresti, de regula, intr-un interval de timp care nu va depasi 24 ore inainte de dataplecarii.Autoritatea contractanta va proceda la transmiterea catre operatorul economic declarat castigator, impreuna cu comanda ferma si a formularului de contract, ce urmeaza a fi semnatde catre operatorul econonic.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 2.400 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: similara cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile de la data depunerii ofertei.3.Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HG925/2006Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: ?- declaratii in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004(se va completa Anexa nr. 12din sectiunea Formulare si modele)Documentele mai sus solicitate vor fi prezentate o data cu garantia de participare, cel maitarziu la sedinta de deschidere a ofertelor.4. Mod de prezentare a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se va prezenta in plic exterior coletului ce contine documentele de calificare, propunerea financiara si propunerea tehnica.OBSERVATIE: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform art. 87, alin.1, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-SecompleteazaAnexa 3 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-SecompleteazaAnexa 4 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulareCertificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010- SecompleteazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulareDeclaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 ยน din OUG 34/2006-SecompleteazaAnexa 6 ? model in sectiunea Modele de formulareCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.-SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.-Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatPersoane juridice /fizice straine-Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Note: 1) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: Boroi George, Ruican Iulica, Mihaila Ionel, Gavra Daniel, Ungureanu Nicolae, Sirbu Luiza, Neagoe Cristian, Alexe Bogdan, Alexe Marian, Anghel Camelia, Blandu Mihaela, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Viorel Oancea. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. Prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN;La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.-Se va prezenta Certificat constatatorCertificat de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni) a ofertantului.Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.-Se va prezenta Certificat de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni)Persoane juridice /fizice straine: -Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu principalele prestari de servicii in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru, prestate in ultimii 3 ani..In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare/act constatator din partea beneficiarilor/clientilordin partea altor beneficiari, care sa ateste modul indeplinirii obligatiilor contractuale, privind furnizarea unor astfel de servicii. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Informatii privind subcontractantii Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, conform cu standardul ISO 9001:2008 (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:11