Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional de persoane, national-international si servicii de curierat multimodal, national-international, pe loturi de servicii


Detaliu pentru invitatia numarul 328360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE BOB SI SANIE
Numar invitatie: 328360/31.05.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de persoane, national-international si servicii de curierat multimodal, national-international, pe loturi de servicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE BOB SI SANIECod fiscal: 10488406, Adresa: STR. VASILE CONTA NR. 16, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: +40722262897, Fax: +40 213178931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Vasile Conta nr.16, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020954, telefon: +40 722262897, fax: +40 213178931, persoana de contact: Roxana SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Federa?iei de Bob ?i Sanie, strada Vasile Conta ne.16, etaj 5, sector 2, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional de persoane, national-international si servicii de curierat multimodal, national-international, pe loturi de servicii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii: Lotul I - Transport aerian ocazional de persoane, national-international (rezervare si emitere bilete de avion la clasa economic) pentru membrii delegatiilor stabilite de conducerea F.R.B.S., prin incheierea unui acord-cadru cu reluarea competitiei, intre F.R.B.S. si maximum 5 operatori economici; Lotul II - Servicii de curierat multimodal, national-international de marfa (cargo), pentru colete/echipament sportivdelegatii stabilite de conducerea F.R.B.S., prin incheierea unui acord-cadru, cu reluarea competitiei.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lotul I de servicii - 2.970 lei. Lotul II de servicii - 1.950 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1 din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului (2.700 lei - Lotul I) (1.300 lei - Lotul II), in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din OUG nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de plata, in original, se ataseaza Scrisorii de inaintare - Formularul 7 din sectiunea - Formulare, in exteriorul plicului ce contine oferta si documentele care insotesc oferta. Daca ofertantul este incadrat in categoria I.M.M.-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentului de plata a garantiei de participare, ?Declaratia pe propria raspundere?, intocmita conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 11 din sectiunea - Formulare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art.90 din Hotararea nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare).2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta, sib. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), valabil pentru luna anterioara celei in care se depune oferta;3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 10 din sectiunea-Formulare);4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Florian Ticu - secretar general; b.Razvan Dumbrava - economist; c.Laurentiu Panioglu - consilier juridic.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3 din sectiunea-Forumlare). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate, pe loturi de servicii: Lotul I: Servicii de ticketing (emitere) bilete de avion - transport aerian de persoane; Lotul II: Servicii de curierat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010., 2. Fisa de informatii generale (Formularul 4 din sectiunea - Formulare), din care sa reiasa o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 100.000 lei, pentru Lotul I de servicii (transport aerian de persoane) si de cel putin 70.000 lei, pentru Lotul II de servicii (servicii de transport colete-curierat). Pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2008 ? 1 Euro = 3, 6826 lei; anul 2009 ? 1 Euro = 4, 2376 lei; anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea unui contract de servicii similar (in copie lizibila certificata conform cu originalul), in valoare de (50.000 lei Lotul I de servicii) si in valoare de (35.000 lei Lotul II de servicii). Contractele vor insotite de recomandare de buna executie, pentru fiecare dintre acestea (pe loturi de servicii).Pentru calculul echivalentei se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2008 ? 1 Euro = 3, 6826 lei; anul 2009 ? 1 Euro = 4, 2376 lei; anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei., 2. Prezentarea documentului care atesta calitatea de membru in cadrul I.A.T.A (International Air Transport Association)(certificate I.O.S.A.), sau document echivalent, valabile pentru ofertant sau pentru personalul de lucru din cadrul operatorului economic ofertant, pentru Lotul I de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare pe pagina de web a SEAP (www.e-licitatie.ro) sau prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer