Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)


Detaliu pentru invitatia numarul 336478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Teatrul National de Opereta Ion Dacian
Numar invitatie: 336478/02.10.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTeatrul National de Opereta Ion DacianCod fiscal: 4340099, Adresa: B-dul Nicolae Balcescu, nr.2, sector1, Bucuresti, Telefon: +40 213141187, Fax: +40 213126583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sperantei, Nr. 21, Corp A, sector 2, Romania, cod postal: :010024, telefon: +40 213141187, fax: +40 213126583, persoana de contact: Andreea Antoniu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sperantei, Nr. 21, Corp A, sector 2, Bucuresti, Romania, Etaj 1, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 503, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A. Cuantumul garantiei de participare 2.200 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertei. B. Perioada de valabilitate - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.C. Forma de constituire: prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Formularului 3).D. Garantia de participare este irevocabila.E. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii garantia de participare va fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata mai sus. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate, privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.F. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor stabilite in invita?ia de participare.G. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent (Formularul 4) si care va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului subsecvent.Prevederile art.90 alin 1 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1) din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Persoanele cu functii de decizie din cadrul TNO implicati in prezenta procedura de achizitie sunt: Puiu HASOTTI - Ministrul Culturii ?i Patrimoniului Na?ional, Razvan Ioan Dinca - Director General, Georgeta Petrescu - Contabil Sef, Ioan Parlea - Consilier juridic, Andreea Antoniu- Sef birou achizitii. Persoane juridice romane-Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului din care trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publicePersoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCertificatului de acreditare ca membru I.A.T.A. ?International Air Transport Association
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2.Bilanturile contabile depuse de operatorul economic pe ultimii 3 ani (2009 - 2011), vizate si inregistrate de organele competente), 1.Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (cifra de afaceri este globala), sa fie de minim 120.000 euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2.Recomandari din partea altor beneficiari. solicita prezentarea a cel putin o recomandare/ document constatator din partea beneficiarului unui contract/contracte similar/similare solicitat la cap.II.2.3) pct.a si care sa se regaseasca in Anexa la Formularul 10, 3.Informatii privind subcontractantii, 4.Informatii privind asociatii, 5.Informatii privind tertii, 1.Experienta similara - Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii. Prestarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu obiect similar care sa aiba o valoare cumulata minima de 48.000 euro fara TVA Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit (atasata la prezenta invitatie)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer