Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
Detaliu pentru invitatia numarul 339049
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339049/08.11.2012
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara doreste sa achizitioneze: Servicii de transport aerian ocazional intern si international (persoane)
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 566, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
A. Cuantumul garantiei de participare: 10.000 leiB. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile, de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.C. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art.86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (model Formularul 1)In cazul constituirii garantiei de participare sub forma de virament bancar, aceasta se va face in contul RO63TREZ7005005XXX000970. Operatorul va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.D. Pentru o garan?ie de participare depusa in euro, echivalen?a se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.E. Garantia de participare este irevocabila.F. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.G. Suma care poate fi retinuta prestatorului din garantia de participare, in conditiile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 4.346, 01 leiH. Garantia de participare se va completa si se va depunde in original la adresa mentionata la punctul I.1) si va fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: a.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Completare Formular 2, Capitolul Formulareb. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 3din Capitolul FormulareNota: Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3 (trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare si selectie.c. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat - Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (asigurari sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, taxe si impozite locale, etc.) emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Nota: (1) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atunci operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta: fie o declaratie pe propria raspundere; fie o declaratie autentica (art. 58 din Legea nr. 36/1995) data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; fie orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu conditiile solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.(2) Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(3) Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari, vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului-cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 4 din Capitolul Formularee. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare Formular 5din Capitolul FormulareNota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul ANCPI implicate in prezenta procedura de achizitie sunt: Arthur Marius Ursu, Mihai Busuioc, Cernea Marian Simion, Silviu Raduta, Camelia Zisu, Gabriel Cosmeanu, Nicoleta Cercelaru, Adriana Poggi, Irina Cojocaru, Anca Radu Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv: a. pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.b. pentru Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata)c.Certificatului de Acreditare I.A.T.A - Se solicita prezentarea Certificatului de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni) conform Rezolutiei 818/EU. In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.d.Licenta de turism - Se solicita Licenta de turism in baza prevederilor HG nr. 1.267 din 8 decembrie 2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licentelor si brevetelor de turism, in termen de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Experienta similara - Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniCerinta minima: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a maxim 2 contracte cu obiect similar, servicii care sa cumuleze o valoare de 50.000 lei.Nota: 1. Datele solicitate vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea partilor contractelor similare considerate relevante, respectiv durata, valoarea etc, sau prin prezentarea de procese verbale, recomandari/ documente constatatoare din partea achizitorului contractului care indeplineste cerinta minima.2. Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la data depunerii ofertelor.3. Prin contract similar se intelege contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de transport aerian de persoane intern si international., b. Recomandari din partea altor AchizitoriPentru unul dintre contractele similare prezentate pentru indeplinirea cerintei minime de la pct.III.2.3), lit.a), se solicita cel putin o recomandare/document constatator din partea achizitorului contractului respectiv., c. Lista puncte de lucruCerinta minima: Ofertantultrebuie sa faca dovada ca detine cel putin un punct de lucru in Municipiul Bucuresti prin intermediul caruia sa se desfasoare activitatea in relatia cu achizitorul., d. Informatii privind personalul tehnic de specialitateCerinte minime: Ofertantul va aloca personal specializat dedicat in relatia cu autoritatea contractanta - cel putin o persoana responsabila cu competente in ticketing - pentru indeplinirea in bune conditii a tuturor solicitarilor, pe toata durata de derulare a acordului cadru.Ofertantul va lua toate masurile ca personalul sau sa raspunda cu promptitudine si profesionalism la toate solicitarile autoritatii contractante pentru indeplinirea prevederilor acordului cadru., e. Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare ? semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia (daca este cazul).Nota: (1) In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va prezenta o declaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Formularul 8.(2) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens, de catre subcontractant., f. Informatii privind asociatii(in cazul unei oferte depuse de un grup de op. econ.)1) Acordul de asociere va cuprinde urm prev minime: - asociatii sunt resp solidar si nelimitat de exec contr;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asoc;
-platile se vor face numai catre liderul asoc;
-nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contr in numele asociatiei.2)Fiecare asociat tb sa indepl cerintele de la pct.III.2.1 din Fisa de date (traducere autorizata daca este cazul)Nota: 1)Autorit contr va sol legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2)Atunci cand un grup de op econ depune oferta comuna, capacit econ-financ, tehnica si prof se demo prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului, cf Ord ANRMAP nr.509/2011.3)Acord de asoc tb sa fie semnat de catre toti asociatii., g. Informatii privind tertii1. In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca Prestatorul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta va lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011. (traducere autorizata daca este cazul)2. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. a.Certificat ISO 9001:2008Se solicita dovada privind implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare si poate fi accesata si descarcata gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 12:26