Achizitie publica - Servicii de transport aerian ocazional international pentru reprezentantii Curtii Constitutionale pentru anul 2014
Detaliu pentru invitatia numarul 356342
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356342/06.12.2013
Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional international pentru reprezentantii Curtii Constitutionale pentru anul 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA CONSTITUTIONALACod fiscal: 4265850, Adresa: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Telefon: 402.21.20, Fax: 402.21.20
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 050725, telefon: +40 214142120, fax: +40 214142120, persoana de contact: Cristina Tanase, Laurentiu Manea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Curtii Constitutionale, Calea 13 Septembrie nr. 2, sector 5, Bucuresti, Palatul Parlamentului, corp B1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de transport aerian ocazional international pentru reprezentantii Curtii Constitutionale pentru anul 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport aerian ocazional international pentru reprezentantii Curtii Constitutionale (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatii internationale).Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu toti ofertantii ale caror oferte vor fi declarate admisibile.Numarul operatorilor economici cu care se va incheia acodul-cadru va fi de cel putin 3 operatori (numarul maxim fiind nelimitat) atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente de servicii de transport aerian international ocazional pentru reprezentantii Curtii Constitutionale, pentru destinatiile/clasele/durata/conditiile deplasarii stabilite de catre autoritatea contractanta in etapa de reluare a competitiei
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 3.112, 34 lei sau echiv. in Euro la cursul mediu leu/euro al B.N.R. valabil pentru luna octombrie 2013(1 euro = 4, 4462 lei).Pentru alte valute se va folosi cursul mediu al BNR leu/alta valuta valabil pt. luna octombrie 2013. Perioada de valab. a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se const. prin instrum. de garantare emis de catre o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, se va utiliza ca model Formularul 10. sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii art. 86 alin. 2-4 din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare. Daca garantia se constituie prin virament bancar, aceasta va fi efectuat in contul RO51TREZ7005005XXX001574, deschis la D.T.C.P.M.B. Dovada constit. garantiei se prezinta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru oper. economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de partic. poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz dovada constit. garantiei de part. va fi insotita de decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM (model Formular 8), in original. economici.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta doc. de atribuire. In urma respingerii de catre C.N.S.C. a contestatiei formulate de ofertant se va retine suma de 1.556, 17 lei (1% din val. estimata a contractului, conf. art. 278*1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare).Nota: In cazul grup. de op. econ. care depun oferta comuna, reducerea cu 50% a garantiei de part. se aplica doar daca acestea sunt alc. exclusiv din IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (modelFormularul nr.1)2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(modelFormularul nr.2 )3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr.3)4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (modelFormularul nr.4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante definite conform art. 3 lit.s 2 din OUG nr.34/2006 sunt urmatoarele: Ruxandra Sabareanu - Secretar general, Stefania Anghelache - Director al Directiei economice, Anca Bucur - Sef al Serviciului financiar-contabil, Cristina Tanase - Sef al Serviciului Administrativ si pentru achizitii publice, Mihaela Violeta Oprean - Consilier cu atributii de consilier juridic, Elena Julieta Dragan - Consilier, Nicoleta Nimor - Expert cu atributii de control financiar preventiv propriu, Laurentiu Manea - Expert cu atributii de achizitii publice, Mihai Cinciu - Expert si Stoicescu Gabriel - Expert. 1.Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiie cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentareadedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Pentru persoane fizice -se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2)Cerinta: Acreditare membru/agent acreditat I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asociatia Internationala de Transport Aerian/International Air Transport Association)Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nota: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Ofertantii castigatori au obligatia ca, in maxim 2 zile lucratoare de la solicitare, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in copie legalizata sau in original, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 12:47