Achizitie publica - SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE BAZA DE GRAFIC
Detaliu pentru invitatia numarul 322495
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322495/21.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE BAZA DE GRAFIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala de Presa AGERPRESCod fiscal: RO24292654, Adresa: Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 207.62.09, Fax: 207.61.43
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 212076209, fax: +40 210212076143, persoana de contact: Daniel Tintescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Bucuresti - sala de consiliu, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PE BAZA DE GRAFIC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARE DE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN PENTRU PERSONALUL AGERPRES CARE SE DEPLASEAZA IN MISIUNI DE SERVICIU
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei va fi de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
- garantia de participare pentru fiecare lot ofertat se va achita in numerar la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi lucratoare, intre orele 13.30 ? 15.30, sau prin virament bancar in contul RO73TREZ7005009xxx002148, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului BucurestiNota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul in care operatorul economic, odata cu depunerea ofertei prezinta documente conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si competarile ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria IMM)2) Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care va devini anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului A. In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului B. In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 4: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 5: Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul A.N.P. AGERPRES, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ioan ROSCA - Director General; Argentina TRAICU - Director General Adjunct; Angela GHINEA - Director General Adjunct; Elena MURAR - Director Financiar; Daniel TINTESCU - Director Tehnic - Logistica; Cristina IONESCU - Consilier Juridic; Alexandru DRULA - Sef Serviciul Logistic; Theodor OLARIU - Expert ? Serv. Financiar - Contabilitate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 6: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului E.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 7: Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?- completarea Formularului C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 1. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata, cu mentionarea obiectului de activitate, care sa ateste corespondenta cu obiectul achizitiei.2. Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Asociation)2. Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, a cel putin trei contracte care a avut ca obiect finalizarea unui contract similar celui propus., Informatii privindcapacitatea tehnica: 1. Lista principalelor servicii similare cu cele oferite, prestate in ultimii 3 ani (valori, perioada, beneficiari).2. Prezentarea a cel putin 1 (una) recomandare din partea altor beneficiari, care sa ateste modul indeplinirii obligatiilor contractuale, in perioada 2010-2012, privind furnizarea unor astfel de servicii., Autorizare livrare / punere in functiune: 1. Se solicita operatorilor economici acreditarea ca membru I.A.T.A. (International Air Transport Association)2. Se solicita ca fiecare operator aerian sa fie acreditat I.A.T.A. Certificare a prestatorului de servicii pentru Sistemul de management al calitatii, Certificare a prestatorului de servicii pentru Sistemul de Management de Mediu operativ
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:01